Gå til innhold

Til alle som møter sommeren som "gravid"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke herlig å lukke ørene når tv-reklamene hyler mot deg at det er på tide å komme i form til bikinien?

I alle år, hver mai har jeg fått dårlig samvittighet når postkassen og tv-en bugner over av råd jeg ikke har bedt om, om hvordan jeg skal bli pen.

I år skal jeg strutte med mage og det som hører med av vannansamlinger og strekkmerker, og LE av kroppshysteriet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig så enig! Har kjøpt meg to bikinitopper og gleder meg faktisk til å bruke dem. Kan sitte der med magen ut og le av alle som fortvilet prøver å stramme rompa og suge inn magen. Hurra for sommeren!!

Skrevet

Denne maa eg nesten signere eg og...hehe....

Uten aa gidde aa bry seg hvis naaken skulle kaste eit ekstra blikk,fordi vi har *litt* ekstra..kjem jo ann paa kor langt ein er paa veg...

Eg gidder hvertfall ikkje bry meg i aar...Skal prove hvertfall,hihi

Skrevet

dette kommer nok til å bli den beste sommeren ever =)

hehe :)

Skrevet

Gleder meg til å strutte rundt med stor kulemage i sommer ja :) synes det er så utrolig flott med gravide damer og sist jeg var på tjukken måtte jeg gjemme vekk magen bak masse tykke klær..

Nå skal den vises frem til den store gullmedalje hehe, deilig å ha lov til å være litt tjukk..

Skrevet

enig, hehe!

venninder er helt "hysteriske" og må ha den rette bikinien, trene osv, mens vi kan bare være store,flott og gravide;0)

(vil savne å ta med en pils da, men overlever)

Skrevet

Her skriver jeg også under:) Har vært gravid før om sommeren. Og er herlig og bare strutte med magen og kose seg. Så gleder meg vilt til det. Håper bare det blir litt sol og varme da, så stranda kan brukes og magen kan vises:)

Skrevet

hehehe! jeg sitter og flirer av alle masereklamene jeg.. og tenker på at til neste år kan jeg kose meg med at jeg har en mann som elsker meg, et nurk som elsker meg, og de elsker alle mine feil og skavanker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...