Gå til innhold

Dere som har testet positivt de siste dagene (og andre for den del)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager før IKM testet dere positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, så dytter..:)

Skrevet

Tok en test igår... har IKM idag og den var positiv:):)

Skrevet

Gratulerer! :)

Føler alle tester positivt før IKM, men at alle anbefaler å vente til etter IKM (selv om alle vet at nesten ingen greier å vente så lenge)

Skrevet

Jeg hadde ikm på fredag, men testet svakt positivt med billigstrimmel allerede mandags kvelden, altså 4 dager før ikm!:) Mistenker at jeg har el litt tidligere enn kalenderen sier da, så mulig det er derfor jeg får positive tester tidlig (har fått det før også).

Skrevet

Jeg testet tydelig positivt 3 dager før IKM=) (med 3 ulike tester)

Skrevet

Testet positivt 2 dager før IKM :)

Skrevet

Jeg aner ikke når IKM var siden jeg ikke har vært prøver lenge nok til å finne ut av syklusen min, men var på 35. dagen, så det var neppe _før_ IKM =)

Skrevet

Testet svakt positivt med flere tester 2 dager før IKM! :o) Testen igjen på IKM og da var den mye sterkere!!

Skrevet

Jeg testet positivt 5 dager før IKM, men både jeg og legen mistenker en tidlig eggløsning siden jeg testet positivt så tidlig.

Skrevet

Testet positivt 5 dager etter IKM.. Og den var svak. Ble veldig mye sterkere 2 dager senere, så jeg mistenker at syklusen ikke var helt som den skal........

Skrevet

Jeg testet veldig svakt positivt en - to dager før IKM, testet positivt i enten på IKM dagen eller en dag etter. (Litt usikker på om IKM var mandag eller tirsdag). Men, jeg anbefaler absolutt den digitale! Deilig å få en konkret "dom" uten å mnåtte stå under lampa og tyde streker eller ikke streker :)

Skrevet

Første gang jeg var gravid testet jeg positivt 2 dager etter IKM. Andre gangen positivt 4 dager før IKM. Så enten har jeg dårlig styring på syklusene mine, eller så er det forskjellig fra gang til gang:)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ikm i går, og har testet svakt positivt tidligere, men i dag er det ingen tvil, en dag etter ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...