Gå til innhold

Åhh, dette kommer jeg ALDRI til og glemme :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde meg med snuppa på handle tur..Jeg snur meg også hører jeg et skrik. Hun har falt ut vognen og ligger på gulvet. Da følte jeg meg som det mest grusomme menneske i hele verden. Dette var en virkelig sterk opplevelse for meg alltså. Hadde lyst og begynne og gråte selv da jeg holdt henne etterpå. Heldigvis fikk hun bare ei liten ripe men selvfølgelig burde jeg vite bedre enn og la min 7mnd jente sitte i vognen uten seler.

Hilsen ei som ALDRI kommer til og la mitt barn sitte uten seler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aj aj aj.. det skjønner jeg ikke var noe gøy ja. huff.. ser det for meg. de er så stakkarslig å små også vet du. men, det var bare en glipp, å nå har du vel lært. så du må ikke klandre deg selv som dårlig mor fordi. hu klarte jo seg kjempe bra=)

Skrevet

Uff! Det har jeg vært redd for i mange mnd! Er jo ikke seler i vogna. Har kjøpt nå da! Anbefales dersom du ikke har det!

Håper det gikk bra med babyen din.

Skrevet

Uff ikke noe kjekt, men kan skje den beste..

Skrevet

Huff, det gikk nok bra, får høre fra lgene at babyer tåler mere enn vi tror, hehe. Men jeg hadde også fått panikk viss det hadde skjedd meg. min datter datt ned fra stellebordet en gang (var svigermor som skiftet bleie) jeg ble fly forbanna men når jeg har tenk over det så kan det jo skje med den beste!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...