Gå til innhold

Nå går det skikkelig unna her hjemme... :)


mams-til-tre

Anbefalte innlegg

Lille tulla vår har ålt seg fram i ganske lang tid nå, men det har gått ganske sakte, men i går fikk hun sannelig farten opp. Det går så sinnsykt fort at jeg nesten ikke klarer å tenke før hun er oppi noe hun ikke har lov til.. Må jo le av henne også da ;) Så nå må hun oppi lekegrinda hvis jeg ikke er der hun er altså.. Hadde jo håpet at hun ventet litt lengre før hun ble så rask, men sånn er det nå :)))

 

Flere som har raske "ålere" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei... Ja jeg har også en super rask "åler" he he... Han har det så gøy om dagen, er jo så mye spennende og "finne ut av" rundt i huset.. Plukker på alt !!! Må jammen følge med nå.. Men bruker grinda en del, ellers var det ikke mye jeg hadde fått gjort.. Han har vært oppe på alle fire også siste dagene, men står bare sånn å vugger litt frem å tilbake :)

Er så herlig med denne lille attpåklatten, snakk om å spre glede rundt seg !! Alle her er veldig betatt av denne lille herlige klumpen..

Ja se nå ja , spiser han på et "Hjemmet" her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslejenta mi og. Armer og ben går i ett, hun er SÅ hyper. Begynte å åle seg fremover ( gikk lenge kun bakover) i midten av mai, og etter bare noen dAger gikk det fort fremover ja:) SÅ gøy!

Alt skal utforskes, tas på og puttes i munnen. Må virkelig passe på nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ganske festlig måte det blir ålet på :-) her ser det nesten ut som padling i blandet litt millitær presisjon med åling..... 17 mai satte hun seg faktisk bare opp også....jammen var det kjedelig å bare ligge på gulvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det i åle-krabbing. (krabber der det er teppe, og åle-krabber på parketten.) det går unna når hun først har bestemt seg ja! må flytte på cd-hyller m.m for hun er ganske langfingret også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også full fres! han har krabba siden han var akkurat 7 mnd, nå i helga 2 uker senere reiste han seg jammen opp! Jeg fikk helt sjokk, satt i sofaen og såg at han tok tak i puffen og dro seg opp i stående. Men balansen er ikke spes god, så jeg er litt redd for tida, tør ikke slippe han av syne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...