Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har ei jente på 4,5år og av og til så våker jeg med at hun gråter. Går inn til henne og spør hva det er men hun bare ser rart på meg og svarer ikke. Først trodde jeg det var mareritt men så prøvde jeg og ta henne med på do, hun tisser også går vi tilbake til sengen igjen og da sovner hun. Hmmm, snodige greier. Hun har gjort det til min mor også. Blitt litt ofte i det siste nå. Kanskje 1gang i uken..
*ale* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Niesa mi gjør det samme. Hun er ikke våken, fant vi ut etter lang tid.. Så nå legger vi henne bare ned igjen, stryker litt på henne, så sovner hun ( er 7 nå, gjort det siden hun var baby).. Ser skummelt ut, for hun kan både snakke, gråte og gå... Meeen sover som en stein
Snupi27 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 hmm.. merkelig.. kanskje hun egentlig "sover" ? at hun setter seg opp i sovende tilstand.. samboeren min dreiv sånn når han var liten.. men han snakket oxo i søvne til mammaen sin.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jaaa, det ser nesten skummelt ut enkelte gang for hun virker som hun helt borte vekk :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå