glad og lykkelig Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Bør man vente til etter første naturlige mens med å starte prøving eller er det bare til å sette i gang?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har hørt eller lest (??) at man bør vente til etter første naturlige mens, men har aldri hørt HVORFOR?? Vi begynte med en gang, ble ikke noe positivt resultat da men.......
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Den eneste grunnen er vel at det da er enklere å tidlig fastslå når unnfangelsen fant sted, men det finner man jo ut ved UL etterhvert uansett, så dropp å vent sier nå jeg Starta prøvinga med en gang jeg (litt utålmodig jeg ja..hehe)
glad og lykkelig Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Ja, men da er det bare til å hoppe i det når brettet er tomt da:)
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Gjør det! Trenger vel egentli ikke ta ut brettet engang (der fikk du et innblikk i hvor utålmodig jeg er igjen ) Når begynner du å prøve da? Masse lykke til!
glad og lykkelig Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 He, he.. Det passer best å starte når brettet er ferdig:) Er eksakt 16 dager igjen;) Masse lykke til du også Klem
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Det er veldig sant, best å gå ut brettet 16 dager er ikke lenge masse klemmer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå