Gå til innhold

Etter p-pilleslutt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør man vente til etter første naturlige mens med å starte prøving eller er det bare til å sette i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt eller lest (??) at man bør vente til etter første naturlige mens, men har aldri hørt HVORFOR?? Vi begynte med en gang, ble ikke noe positivt resultat da men.......

Skrevet

Den eneste grunnen er vel at det da er enklere å tidlig fastslå når unnfangelsen fant sted, men det finner man jo ut ved UL etterhvert uansett, så dropp å vent sier nå jeg :P

Starta prøvinga med en gang jeg :)

 

(litt utålmodig jeg ja..hehe)

Skrevet

Ja, men da er det bare til å hoppe i det når brettet er tomt da:)

Skrevet

Gjør det! Trenger vel egentli ikke ta ut brettet engang :P (der fikk du et innblikk i hvor utålmodig jeg er igjen :D)

Når begynner du å prøve da?:)

Masse lykke til!

Skrevet

He, he.. Det passer best å starte når brettet er ferdig:) Er eksakt 16 dager igjen;) Masse lykke til du også:)

 

Klem

Skrevet

Det er veldig sant, best å gå ut brettet ;)

16 dager er ikke lenge :D

 

masse klemmer tilbake :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...