Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 i d siste har d begynnt å bli så tungt..tyngre å puste å nedpress nederst i magen..ubehagelig..vet at babyen har snudd seg med hodet ned..kanskje d er d som gjør d ..eller at han bare har hatt en vokseperiode nå.. hvordan har dere d for tiden?noen som kjenner seg igjen?
L@boline Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er i uke 26 og begynner å bli ganske stor nå. Synes også det er tyngre å puste, og har veldig mye kynnere, og da blir det enda tyngre å puste. Det er dessuten vondt å gå fort eller langt. Jeg hadde mye kynnere forrige gang også men denne gangen er de vondere. Kjennes ofte ut som mensensmerter. Dette ble litt sytete :-). Bortsett fra kynnere er jeg i fin form, og har heldigvis ikke bekkenløsning eller andre store problemer. Jobber fortsatt 100% og regner med å gjøre det fram til sommeren. Jeg kjenner jeg begynner å bli utålmodig, men så synes jeg ikke så veldig mye om å være gravid. Men det er selvfølgelig koselig å kjenne babyen sparke og bevege seg der inne :-)
stineb Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 akkurat som jeg skulle skrevet det selv,så du er ikke alene !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå