Funnet-håpet -igjen Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er bare innom dere som har kommet til 2. trimester for å foråpentligvis få litt trøst... Så var det ett nytt symptom å bekymre seg for - akkurat som en ikke bekymrer seg for alt allerede..! Mistet i mai i fjor og desember i uke 14+3. Er nå som 11+4. Har ikke hatt noen mensmurringer tidligere, men i dag har jeg hatt litt, ikke mye. Noen som kan fortelle om det samme og si at det ikke er farlig..? Tenker på hvorfor de ikke har vært der før nå... Huff, er så redd...
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Jeg har hatt masse mens murringer i svangerskapet. Nå er jeg 24 uker på vei. Skjønner at du er redd, men grunnen til disse mensmurringene er at det vokser inne i din mage. Jeg mistet i uke 10 for drøye 3 år siden, så jeg vet hva bekymringer i svanerskapet er. Jeg hadde heller ingen mensmurringer den gangen. Men nå har jeg hatt mye av det, å jeg er jo fortsatt gravid. Spørr om å få en henvisning til tidlig ultralyd, så får du senket skuldrene helt ned. Lykketil, dette ordner seg skal du se!!!
Funnet-håpet -igjen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Tusen tak skal du ha - det betyr så utrolig mye å høre fra deg som er kommet så langt, og som i tileg forstår bekymringene mine:) Skal på kontroll på gyn.pol. på fredag, så da får jeg vel se knøttet! Lykke til for deg også
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Lykketil på fredag!!! Vil gjerne ar du skriver hvordan det går kontrollen på fredag. Håper du får ultralyd da, alltid så godt å ha vært på ultralyd! Også er det ille rørende.
Funnet-håpet -igjen Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Så hyggelig at du vil vite hvordan det går på kontrollen i morgen;) I går kveld hadde jeg bittelitt friskt blod på papiret, i dag er det bare samme gamle, lusbrune utfloden, men har sånn grusom deja vu følelse siden jeg mistet sist:( Har litt murringer i dag også, men ikke vondt. VET en ikke skal ta sorgene på forskudd, men nå er jeg bare redd... MEN - titter innom her i morgen og forteller fra kontrollen:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Heisann. Hadde to SA`er i fjor og er nå 25 uker på vei. Har vert plaget med mensmurringer frem til i dag og sikkert fremover, men det er nok barelivmor som ordner plass til den lille som skal vokse. Men skjønner godt at du blir bekymret. Håper alt er bra med deg og at den lille sitter fast inni der i ca 30 uker til=)
Funnet-håpet -igjen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 Da er jeg bare innom som raskest... Det gikk galt for tredje gang i natt... Har hatt en MA, lille-knøttet hadde vært død siden 8-9 uke. Nå er bunnen nådd, dette orker jeg ikke mer...
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Uff, dette var trist å lese. Stakkars deg. Tenker på deg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå