Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg og samboer har vært sammen i 3år. Har 2 barn ( 1 felles barn) Minste på 8,5mnd. Han jobber og jeg er hjemmeværende med barna. På kvelden føler jeg meg som regel veldig trøtt. Samboer maser om sex og sier vi så si aldri har sex. Synes det er veldig trist. Vi har sex 1-2ganger i uken og det er kanskje ikke slik som det var da vi var nyforelsket og ikke hadde minstemann. Er det sååå lite med sex 1-2 gang i uken da?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 ikke såååå lite, men skader ikke med mer =)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 1-2 ganger i uka er da slett ikke lite. Kvalifiserer iallfall ikke til å si at dere aldri har sex. Vi har sex 2-3ganger per måned, og i perioder har vi faktisk hatt sjeldnere.
KaMa Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Nei det er det ikke. Og om han vil ha mer så får han vel sørge for at du syns det er en så fantastisk opplevelse, som gir deg mer enn det tar (av tid, søvn og energi), slik at det er du som klager over at det er for lite.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Min sambo jobber i ukene, så e som oftest bare hjemme i helgene.. Så blir ikke så masse her heller egentlig.. Men det er jo mest pga han er masse borte
Tjobing! Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 For oss er det lite, siden du spør :-) Men det betyr ikke at dere er unormale eller uvanlige. Man er alle forskjellige, har forskjellige behov, ork, prioriteringer osv. Og det kan gå opp og ned i perioder, alt ettersom hvilken livssituasjon man er i. Det meste er vel egentlig normalt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 samma her HI. en gang i uka er vanlig, og noen ganger 2. jeg prøver og si at det er ikke like enkelt med en svær mage som er i veien, og i tilegg hovner jeg opp å får vondt nedentil i flere dager etterpå, så føler det ikke helt er værdt d. men likevel så maser han, omtrent hver eneste kveld, og jeg blir like lei hver dag jeg må skuffe han. ikke enkelt nei. i tilegg så mener jeg at vi skal tross alt være sammen for livet, og sex hver dag er ikke akkurat nødvendig for meg da. men han har nok store behov desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå