Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Nå snorker frøkna her, som en mann!!! Og det er rett før jeg må snike frem godteposen fra helgen, min altså;-) For jeg ble så inspirert av at det ikke er bra å la det ligge.....og så skal jeg jo heie på Maria og bør være litt fylt opp med sukker, sånn for engasjementet sin skyld:-) Godt man har mange gode forklaringer på hvorfor det er smart å spise godteri:-) Og gjett hva det er i posen da? Det er 4 slags godteri, det er av typen smågodt og det må tygges:-)
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det er ikke verdt å la sånt smågodt ligge for lenge; det kan bli dårlig. Faktisk! Snorkfrøken har nok hatt en travel dag i dag, tenker jeg - da sover man så godt! Her sovnet den minste revungen allerede mens vi leste på sengen - og det var i grunnen litt av en prestasjon ettersom resten av revekullet kravlet rundt, småkranglet og gjorde en del annet enn å høre på mammaen som leste... c",)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Sæimajnn og kokkejade, kanskje sjess og sinej (Seigmann og sjokolade, kanskje kjeks og rosiner)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 I så fall.... Hmmm hva er det som ligger igjen som man ikke spiser opp da? - de hvite i bridgeblandingen - de med nøtter i twisten - de med banan i twisten - de rare lyserosa og lyseblå i engelsk konfekt Blæh, bare ha de! Lik'ikk de, jeg...
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tar gjerne de hvite i bridgeblandingen jeg! Men det andre du nevnte vil ikke jeg ha heller....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tar gjerne bananen i twisten, før lakrisen og daimen! De lyserosa og lyseblå i engelsk konfekten er jo supergode da:-) Men altså..........jeg hadde.............jeg påpeker HADDE salte fisker, fargede fisker, gule bananer og sånn fløtekyss eller hva det heter.....litt sånn svenske orange som jeg tror de kaller cola et eller annet, men ikke sånne colaflasker altså....!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Hm - det er jo bare fire ting det, så da har du igjen litt av hvert kanskje? Ellers heter jo karamell på svensk kola; uttales kåla med trykk på første stavelse... Hvis det var min godtepose så hadde nok de fargede fiskene vært igjen til slutt... Pleier å ha diller på godteri i perioder jeg - akkurat nå er jeg tilbake til noe som kalles amerikanske linser - nesten som tore ninstop men myyyye bedre! De kalte meg bare fru linse i kiosken forrige periode... Ellers savner jeg blåbærbomber - de har jeg ikke sett siden jeg var i Sverige for fem år siden....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Aha.......kåla ja!!! Sånne var det!! De fargede fiskene er oppskrytt ja......holder med 2.... Men tore ninstop har jeg igrunnen ikke hørt om;-D Kan det være lillebroren til tore på sporet mon tro?
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Hahahaha!Fnis! Skulle så klabert være Store nOnstop! Hehe - og jeg som alltid pleier å lese korrektur før jeg poster, så jeg skal unngå rettsrivningspolitiet! Kan sånn dysskeliose være smittsomt, tro...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2008 Hehehehe, jeg synes du lever deg svært godt inn i din alter ego rolle!!!!!!!!!!!!!! Du âr jâtteduktig!!!
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Roser er røde Fioler er blå Jeg er schisofren og det er jeg også! (settknappen virker ikke som kjent etter at revungen helte et melkeglass i tastaturet...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. mai 2008 Hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg også.........og jeg og jeg og jeg.................... ikke glem meg da dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå