Gå til innhold

flere som har det som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nå mitt andre barn,har en sønn på 4 snart.Men har så sykt angst for at jeg ikke skal takle å få et barn til.Det er ikke samme far til barnet jeg venter nå som jeg har med den første,for det gikk ikke så bra.Er nå gift har vært gift i et halvt år,men tenk vis det ikke holder mellom oss når vi får barn? hva gjør jeg da? da sitter jeg jo med 2 barn med 2 forskjellige fedre alene..hjelp kjenner jeg blir helt kvalm av tanken på at jeg ikke kommer til å takle å få et barn til.Det er sykt mye ansvar med 2 barn og ikke nok med det så har han jeg er gift med et barn fra før også så vi blir altså 3 barn tilsammen.jeg er bare 21 år med snart 3 barn tenk vis jeg ikke klarer det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten samme som deg. Har ei jente på 4,5år fra tidligere forhold også fikk jeg nytt barn med ny samboer for 8mnd siden :-) Du har jo "gode" fordeler med deg på veien ettersom du har vært alenemor før. Tøffere for dem som aldri har vært igjennom det. Syns ikke det er så slitsomt med 2 barn jeg, ihvertfall ikke når eldstemann er så gammel som hun er :-) Alt er hva man gjør det til selv ;-) Du klarer det nokk skal du se. Men dette er jo ikke noe du skal tenke på nå :-)

Skrevet

hvordan blei det med den første fødte da når den andre kom? sjalusi å sånn? eller gikk det helt greit? jeg har tenkt sånn at viss jeg involverer begge barna i den nye baby så komme det ikke til å bli sjalusi liksom,at de hjelper til med å hente bleier og sånn osv ting som de kan klare å gjøre liksom.hjelper det trur du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...