Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg venter nå mitt andre barn,har en sønn på 4 snart.Men har så sykt angst for at jeg ikke skal takle å få et barn til.Det er ikke samme far til barnet jeg venter nå som jeg har med den første,for det gikk ikke så bra.Er nå gift har vært gift i et halvt år,men tenk vis det ikke holder mellom oss når vi får barn? hva gjør jeg da? da sitter jeg jo med 2 barn med 2 forskjellige fedre alene..hjelp kjenner jeg blir helt kvalm av tanken på at jeg ikke kommer til å takle å få et barn til.Det er sykt mye ansvar med 2 barn og ikke nok med det så har han jeg er gift med et barn fra før også så vi blir altså 3 barn tilsammen.jeg er bare 21 år med snart 3 barn tenk vis jeg ikke klarer det da.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Nesten samme som deg. Har ei jente på 4,5år fra tidligere forhold også fikk jeg nytt barn med ny samboer for 8mnd siden :-) Du har jo "gode" fordeler med deg på veien ettersom du har vært alenemor før. Tøffere for dem som aldri har vært igjennom det. Syns ikke det er så slitsomt med 2 barn jeg, ihvertfall ikke når eldstemann er så gammel som hun er :-) Alt er hva man gjør det til selv ;-) Du klarer det nokk skal du se. Men dette er jo ikke noe du skal tenke på nå :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 hvordan blei det med den første fødte da når den andre kom? sjalusi å sånn? eller gikk det helt greit? jeg har tenkt sånn at viss jeg involverer begge barna i den nye baby så komme det ikke til å bli sjalusi liksom,at de hjelper til med å hente bleier og sånn osv ting som de kan klare å gjøre liksom.hjelper det trur du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå