Gå til innhold

Fotografering av tvillinger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg har bestillt time hos fotograf for å ta bilder av tvillingene mine på 5 måneder. ( jente og gutt)

 

Trenger litt inspirasjon til hvilke klær, posisjoner og så videre.

Noen som har noen tips?

 

På forhånd takk:-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg med på denne tråden.

Vi skal ha våre barn til fotografen når tvillingene har lært å sitte. Gutten sitter nå, men ikke jenta (de er 8mnd nå), også skal jo selvfølgelig storesøster være med.

Tenkte det var lurt å vente til de klarer å sitte på rompa i forhold til ulike posisjoner.

 

Jeg har kjøpt hvit sommerkjole til jentene og dongeri snekkerbukse til gutten og lys skjorte.

 

Jeg vil gjerne også få noen tips:-)

 

 

Skrevet

Hei hei!

 

Lurt å vente til de kan sitte.. Har 3 månders bilder av storesøstera her, så tenkte jeg måtte ha babybilder av tvillingene også.. Litt seint ute i forhold til storesøsters bilder da siden de snart er 5 måneder.. men men

 

Tok bilder da storesøstera var 1 år også, så tenkte at jeg ville ta familiebilder av hele gjengen når tvillingene blir ett år.

 

Hvor mye aldersforskjell er det opp til storesøster hos dere?

Skrevet

Det er 2 år mellom tvillingene og storesøster :-)

 

 

Skrevet

Hei

så moro med med fotograf. det skal jeg også... men vet ikke helt når... kanksje når de er 6 mnd..

jeg har en venninne som har er bra speilreflekskamera og er kjempe flink, fikk derfor hun til å ta 150 bilder av gutta i går.. ikke lett å få begge fornøyde og til å smile samtidig.

 

vi tok mye nærbilder, vi la også begge på magen sån at de tittet opp mot samme side. ble skikkelig kult. la de også med hove hver sin vei ved siden av hverandre.. hm vanskelig å forklare. vi tok også bilder av fire små føtter. de fleste bildene har vi redigert til svart/hvit. vi tok ganske mange bilder uten klær, herlig med bby hud.

 

masse lykke til his fotograf? kan jeg spørre hvor du skal gå og hvor mye du må betale??

Skrevet

Hei..Vi var på 1års fotografering 6 mai..var kjempe morro og varmt..hehehe...

 

jentene mine hadde på seg en rosa kjole.....og et annet anntrekk var olakjole,å et annet var hvit tshirt og hvite tights...kjempe søtt ble det..

 

sko er dumt...men la det være helst ensfarga...for moten forandrer seg jo hele tiden..=)=)

Skrevet

Vi tok bilder av gutta når de var rundt 8mnd.

Vi hadde to skift med. En hel dress med korte armer/ben som var grå og tørkle på hodet. Så hadde de en blå bukse og hvit tshirt over, tok også noen i bare buksa. Hadde ikke sko på.

Ellers fikk vi erfare at det ikke var så lett å få to til å smile og være rolig samtidig. Så det hadde kanskje vært lurt før de begynte å krabbe.

Tok også familie bilder.

 

Skal ta nye bilder nå i sommer hvor vi skal ha med fotografen ut på sjøen og det tror jeg blir bra.

 

Tipset fra fotografen var ikke mye mønster

Lykke til.

Skrevet

Hei!

 

Vi skal fotografere våre tvillinger på 1 år nå til helga. Både gleder og gruer meg...He-He...Det er en jente og gutt. Jenta skal ha på seg en hvit hjemmestrikket kjole, gutten skal ha hjemmestrikket hvit og blå matrosdrakt. Kjempefine. Vi skal også ta bilde uten klær på et sauskinn. En kamerat av min mann skal ta bildene. Han driver med fotografering på hobbybasis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...