Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har dere sett værmeldingen for neste uke? Aiaiaia! Det er noe å glede seg til det!!!!!! :-) Strålende sol og her jeg bor var det meldt 20-24 grader hver dag. Begynner på tirsdagen. Gjett hvem som skal ligge ute på terassen i bikini hele dagen og lese til eksamen da? *glise*
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Får inderlig håpe at snuppa har kommet til da!!! Orker ikke mer varme med stor mage.....
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hææ? Seriøst? Har ikke sett noe jeg! Men gud så gøy visst det stemmer da! Hele vestlandet? Spesielt sånn ca OS?
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Seriøst!!?! Jippi!!! Eller forresten...ikke jippi, Må sitte inne å lese til eksamen=)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Herlig! Har vært en fantastisk mai-måned her hos oss...
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Det skal jeg i hvertfall. Håret skal tvinnes opp, bikien og et halvt tonn solkrem på (for å unngå rosin-effekten som gamlis), solbriller, bøker, noe å ligge på og penn og papir. Og en is eller to. Ahh... Noen fordeler skal man da ha som student ;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Kor på Vestlandet bor du da? For i Bergen skulle det maks bli 16-17 grader (
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Softis<3 Er du fra Os, eller bor på Os?
mamamaren Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Ja, hvor vestlandet? Fy søen, vi begynner å bli borskjemte med dette været. Spar litt til i sommer, da! Blir sikkert dritkaldt, for vi har brukt opp årskvoten vår allerede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå