Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett værmeldingen for neste uke? Aiaiaia! Det er noe å glede seg til det!!!!!! :-) Strålende sol og her jeg bor var det meldt 20-24 grader hver dag. Begynner på tirsdagen. Gjett hvem som skal ligge ute på terassen i bikini hele dagen og lese til eksamen da? *glise*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får inderlig håpe at snuppa har kommet til da!!!

Orker ikke mer varme med stor mage.....

 

Skrevet

Hææ? Seriøst? Har ikke sett noe jeg! Men gud så gøy visst det stemmer da! Hele vestlandet? Spesielt sånn ca OS?

Skrevet

Seriøst!!?! Jippi!!! Eller forresten...ikke jippi, Må sitte inne å lese til eksamen=)

Skrevet

Ja, det kan jeg jo=)

Skrevet

Herlig!

Har vært en fantastisk mai-måned her hos oss...

Skrevet

Det skal jeg i hvertfall. Håret skal tvinnes opp, bikien og et halvt tonn solkrem på (for å unngå rosin-effekten som gamlis), solbriller, bøker, noe å ligge på og penn og papir. Og en is eller to. Ahh... Noen fordeler skal man da ha som student ;-)

Skrevet

Kor på Vestlandet bor du da? For i Bergen skulle det maks bli 16-17 grader :o(

Skrevet

Softis<3

 

Er du fra Os, eller bor på Os?

Skrevet

Ja, hvor vestlandet? Fy søen, vi begynner å bli borskjemte med dette været. Spar litt til i sommer, da! Blir sikkert dritkaldt, for vi har brukt opp årskvoten vår allerede ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...