Lykkeliten123 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hva er det som kjennetegner maserier? Jeg har hatt kynnere lenge, men i natt ble de skikkelig vonde. Var ganske regelmessige ei stund, men gav seg ila natta. Idag har jeg hatt skikkelig magevondt/ støl i magen på en måte. Også er det veldig ømt nedentil. Kan det ha vært maserier jeg hadde i natt? Hva kjennetegner disse? Kan det at jeg er øm i skjeden være på grunn av modning/ åpning?? Bør jeg ta det med ro de neste dagene? Jeg gikk tidligere fra jobb i dag da det var så ubehagelig og lurer nå litt på om jeg burde være hjemme og ta det med ro i morgen. Ringte legesenteret men det var ingen leger der idag, av alle ting! Ble bedt om å ta en telefon til føden, men fikk bare beskjed om å ta det litt med ro og se hva som skjer. Noen gode råd/ erfaringer? Jeg har 30 dager igjen til termin.... =)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 har ingen gode råd... men sliter med noe av det samme... har slitt i 4døgn... var innom føden å sjekket i går... men må bare gå slik... vondere i blant men går fort tilbake til "vanlig" bade, dusje og varmeflasker hjelper noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå