Gå til innhold

Maserier og andre lurerier...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som kjennetegner maserier?

 

Jeg har hatt kynnere lenge, men i natt ble de skikkelig vonde. Var ganske regelmessige ei stund, men gav seg ila natta.

Idag har jeg hatt skikkelig magevondt/ støl i magen på en måte.

Også er det veldig ømt nedentil.

 

Kan det ha vært maserier jeg hadde i natt? Hva kjennetegner disse?

Kan det at jeg er øm i skjeden være på grunn av modning/ åpning??

Bør jeg ta det med ro de neste dagene?

Jeg gikk tidligere fra jobb i dag da det var så ubehagelig og lurer nå litt på om jeg burde være hjemme og ta det med ro i morgen.

 

Ringte legesenteret men det var ingen leger der idag, av alle ting!

Ble bedt om å ta en telefon til føden, men fikk bare beskjed om å ta det litt med ro og se hva som skjer.

 

Noen gode råd/ erfaringer? Jeg har 30 dager igjen til termin....

 

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen gode råd... men sliter med noe av det samme... har slitt i 4døgn... var innom føden å sjekket i går... men må bare gå slik... vondere i blant men går fort tilbake til "vanlig"

 

bade, dusje og varmeflasker hjelper noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...