Gå til innhold

lykkeli&gla,tralalala=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke du som skal til UL på fredag?? Samtidig som jeg skal? Hvor langt er du på vei da? Hvilket kl slett skal du?

Jeg har time kl ti. Er da 18+6. Skal du vite kjønn? Håper de kan se det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Kokkelimonke! Jepp, jeg har også UL nå på fredag, og gleder meg vilt, teller ned timene nå ja!! Er 18+0 imorgen, og foreløpig termin er 24.okt (basert på tidlig UL).. Men tror nok at jeg kommer til å bli flytta litt tilbake, nærmere november. Blir spennende å se!

Dette blir vår første, så er nok litt ekstra spent på om alt er i orden osv.. Skal vite kjønn ja, hååper de klarer å se d, for jeg er så vanvittig nysgjerrig!! Har fått fødeplass på Riksen, så skal på UL der, du da?

Skrevet

Heia Kokkelimonke! Jepp, jeg har også UL nå på fredag, og gleder meg vilt, teller ned timene nå ja!! Er 18+0 imorgen, og foreløpig termin er 24.okt (basert på tidlig UL).. Men tror nok at jeg kommer til å bli flytta litt tilbake, nærmere november. Blir spennende å se!

Dette blir vår første, så er nok litt ekstra spent på om alt er i orden osv.. Skal vite kjønn ja, hååper de klarer å se d, for jeg er så vanvittig nysgjerrig!! Har fått fødeplass på Riksen, så skal på UL der, du da?

Skrevet

Skrevet

Hei igjen:) Jeg skal på UL på Sørlandet sykehus i Flekkefjord. Skal ha planlagt k.snitt der. Har termin 20 okt. Og håper ikke de flytter termin noe bakover. Da blir jeg litt stresset sikkert når det nærmer seg termin. Har ikke lyst og gå i rier og fødsel og at det skal bli akutt k.snitt. Men regner med at de har vært gjennom dette mange ganger før og vet hva de gjør.

Jeg har to barn fra før. En jente som ønsker seg en liten søster. Og en gutt som ønsker seg en liten bror. Så blir vondt og måtte skuffe en av dem. Har også vært på tidlig UL, så vet at det er bare en der inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...