Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med babysvømming? Hvor gammel må de vere? hvor lenge i vannet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må være 6 uker. De er i vannet max en halvtime, men du kan gå opp når du vil:) Vannet er varmt og godt. Veldig glad for at vi har gått der fra starten:) Anbefales!

Skrevet

ja barnet må ha vært på 6ukers kontroll. det er kjempe atig på svømming. vi går på blekspruten babysvømming i mjøndalen!!!! vi er nå på vårt 3 kurs og gutten min syns det er helt SUPERT!!!!!

Det anbefales :o)

Skrevet

Norsk livredningsforbund som vi går hos, anbefaler at de er ovoer 3mnd. Mini elsker å bade og storkoser seg fra vi går i vannet til vi går opp igjen. Kursene varer 30min, men de første gangene var vi ikke så lenge i vannet.

Skrevet

Vi begynte da gutten vår var 2,5 mnd, men det var litt tidlig. De har mye mer utbytte av det, og er tryggere, og har mer fett på kroppen hvis du venter til de er 4 mnd. (Holder varmen lenger!) Men det er skikkelig gøy!

Skrevet

jeg lurer på når de er for gamle?

Skrevet

De sier at dykkerefleksen beholdes til babyen er 6 mnd. Etter det kreves det litt mer for å trene den opp. Men ikke la det stoppe deg!! Den eldste i gruppa vår er 9 mnd og det er ikke noe problem.

Det går helt fint å begynne etter dette også, og det blir aldri for sent.

Skrevet

Vi skal firhåpentligvis begynne i august/september, da er Jonas over 6 måneder. Står bare på venteliste foreløpig, men de trodde vi kom med. Men de sa at det ikke var for seint på denne tiden...

Skrevet

Vi har gått siden lille var i overkant av 2 mnd, han har storkosa seg fra første stund og vi har hatt STOR glede av vår ukentlige svømming:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...