chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ingen anelse på jentenavn.. Ikke skikkelig gammel og ikke noe kjempespesielt... noen hjelp å få?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Så utrolig morsomt! Det blir kjempestas:-) Aner ikke hva slags type navn du liker.. Men disse liker jeg: Mathea Ava Sienna Leah Serina Johanna Julia Sofia Alma Una Wilma Adele Natalie Frida Tuva Helene Emilie Emilia Elisabeth Oline Petra Cecilia Celina
prebs Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Disse liker jeg godt: Johanne Kristin Ingvild Anna Thale Pernille Hedvig Synne Marie Maria Henriette Eline Ellida Nanna Tilde Kaja Helene Blant annet. Har du ingen idè om hva du liker?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk dere=) Prebs... nei jeg har virkelig ingen anelse.*sukk* dette blir vanskelig tror jeg! Mali, Elena, Emilie(a) har jeg tenkt på selv, men det er ingen som sier: JA, der har vi navnet eller navnene vi liker og vi kan velge mellom.. hmm
Løvejenta_83 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Hannah Sarah Olivia Othilie Linnea Ingrid Serine/a Celina Celine Cecilia Maria Tuva Kristina Karolina Emma Aurora (har ikkje lest de andre alternativa du ahr fått)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå