m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Min sønn er nå snart 6 mnd. Lurer på om jeg skal begynne litt m flaske innimellom. Han spiser litt brød m leverpostei. ikke veldig glad i grøt. Har hørt at de ikke vil ha pupp igjen etter at de tar flaske. Noen som får til begge deler??? Takker for svar :-)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 jeg gjør begge deler og har gjort siden baby var 3 uker. hun spiser uansett hun, men er litt treigere med puppen og med mye mer sutring, men det har visst sammenheng med at hun har en litt kort tunge. hun er nå 3 måneder og jeg ammer vel sånn ca.40/60 (40%mm/60%mme). Du får nå bare prøve deg frem. Jeg personlig tror ikke at han kommer til å slutte å like puppen etter en flaske eller 5
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har gitt falske (med enten pumpet MM eller MME) helt siden hun var et par uker og det har gått helt fint. Er viktig at de ikke får flaske med mange hull i starten, for da vil de gjerne foretrekke flaske siden det går så raskt. Men det er sikkert ikke noe problem når han er så stor som din.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har gitt begge deler i litt over en måned nå. Bruker Avent flasker og gir med den tutten med ett hull, da kommer det ikke for mye. Slik vil han fremdeles ha puppen. Kun 1 flaske om kvelden... 3 mnd
Ninemi Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ikke nok melk til alle måltider, så ammer og gir mme på flaske. Har gjort dette i 2-3 uker og er ingen problemer når vi skal amme. Tar puppen like fint. :-)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har gjort begge dele i 2 mnd (er 4 mnd nå). Går helt fint her. Får et par flasker itillegg med mme om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå