Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har gang på gang lest innlegg og svar der det kommer setninger som "dere her inne på DB er jo bare så...", "dette er bare typisk sånn damene inne på DB er...", "nå får du hele DB gjengen etter degg for..." osv i samme duren. Dere ser nok tegningen. Uten å se ut for å tenke over at en selv faktisk er en av damene, eller kjerringene om du vil, som vanker på DB. Som om en selv er unik og har sin egen mening og ståsted, mens alle andre her er en saueflokk som gjør alt det samme. Flere som har reagert litt på slike formuleringer? Egentlig så synes jeg mest det er søtt og har sikkert formulert meg selv slik en gang, men noen ganger er det litt irriterende også. Så lenge man er inne på disse sidene så er man enten en av DB-gjengen selv, eller så bør en huske på at alle faktisk er selvstendige individer ;-)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 hehe...akkurat...og en annen ting er at hvis det er noe som diskuteres og feks 20 av 22 personer som svarer sier at man ikke BØR gjøre en ting ( både flerbarns og førstegangs mødre) så er det kansje LITT hold i enkelte råd???? Vil jeg tro i hvertfall....
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Nei du vet, noen ganger skal ens egen fornuft (ja for den popper jo bare opp ut av det blå..) avgjøre alt, elelrs er man en usikker mamma, å høre på råd fra andre er noe enkelte en uting.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 ..hehe..og enkelte går imot sin egen magefølelse bare for å være mest mulig "kjerringa mot strømmen" ;-) Hovmod står for fall! :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå