Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,her var det stilt du--

Ingen pjinsesser,klatter,troll,godterispisende flystreiknektere eller noe jo....jaja,dere dukker vel opp snart ;o)

 

Jeg skal se på han som fester kleskliper i ansiktet...Typisk mann...Kunne heller brukt di til å henge opp klær med.

 

Mye rart man gjør for å komme på tv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, klyper i ansiktet er kjempevondt!!!!

 

Har vært med på den leken noen ganger i festlige sammenhenger, men kan igrunn ikke se det festlige i det, for det gjør bare fryktelig vondt!!!

 

Men ikveld er det litt grand prix og jeg har bestemt meg for å titte og heie på Maria:-) Håper hun kommer lenger i denne sammenhengen enn hun gjorde i Idol! For hun har en helt rå stemme:-))))

Skrevet

Skal å se Maria =)

HUN er bare rå!! Tror hun kommer langt jeg.Det bør hun,med en slik stemme.Hvis ikke er det noe feil med gp altså.

 

Tro om gubben vil teste klesklipene mine? Vært gøy å se hvor mange jeg greide klype han med.....

Skrevet

Hahahaha, du kan jo begynne med å sette noen litt sånn strategisk til, for så å overrekke ham en MÅ GJØRE-liste:-)

 

Genialt???

Skrevet

Var det jeg hadde i tankene,hahahahaha !!!

Der det gjør mest vondt liksom ;o)

Skrevet

Såklart:-DD

Skrevet

Vet du,han nekta!!!!

Å jeg som spurte pent og alt!!!

Skrevet

Dumme dumme mannen........han aner ikke hva han går glipp av.........eller.........kanskje han rett og slett gjør det:-)

Skrevet

ja,dumming hele typen!!

 

Han kan ikke vite hva han gikk glipp av,før han har prøvd det vel!!!

Skrevet

Heisan sveisan!

 

Skulle egentlig vært på jobb i kvled jeg, men siden det var usansynlig lite å gjøre i kveld, fikk jeg avspasere gitt! Og det enda jeg allerede er noen timer i minus...

Så jeg snudde i døra på jobb, og kom hjem til nesten ferdig middag. Mens jeg ventet på den, sov jeg på sofaen med en småsjuk revunge kravlende oppå meg, og nå sløves det foran tv'en - vi skal se Maria i kveld vi også!

Og så har jeg en bok som skal leses ut i kveld også, og et glass rødvin tar jeg på toppen - det er liksom helg for meg i dag siden jeg ikke skal jobbe før til lørdag c",)

Skrevet

Jøss,det var da greit på en tirsdag da =)

Godt med fri,og helg midt i uka å sånt.

Sløver hele dagen jeg.er så sur at,hehe

 

kos deg med Maria og bok og vin å hele greia.jeg ser også nrk,og heier vilt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...