Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Legen min sa i dag at det ikke finnes noe som kan øke forbrenningen min! Er det sant? Jeg har pcos og sliter skikkelig med å gå ned i vekt, og tror noe av problemet ligger i at jeg har veldig lav forbrenning... Noen som har tips? Ja, jeg spiser grønt og prøver å holde meg mest mulig til sunn mat... Altså gode råd, IKKE barnslige kometarer utenom tema...
Ksenia & Anjem Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg spiser sunt 6 dager i uken og på lørdager skeier jeg ut med allslags mulig godis og brus. Det er for at forbrenningen skal opp igjen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Det er ikke akkurat et tips om å øke forbrenningen, men hva med å trene litt med noe som du bruker hele kroppen på? Fx svømming.
MintCondition Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Trening, å bygge muskler og bedre kondisen øker forbrenningen. Samt jevnt inntak av sunn mat.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Har bare erfaring med at trening hjelper minimalt... Trente 2-3 ganger i uken før jeg ble gravid med guttungen og var i veldig god form, men gikk ikke ned i vekt... Må jo også legge ved at jeg har pcos, så jeg har hele livet slitt med å gå ned... Selv da jeg var jentunge og fikk sunn og god mat var jeg overvektig...
Twins i magen <3 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Har også hørt at trening hjelper. Selv har jeg gått over til å spise mindre og sunnere. Samt at jeg jogger 2-3 ganger i uka (altså, forholdsvis rolig jogging) ca tre kvarter pluss en del styrke etterpå.Er ikke blitt så vanvittig mye lettere - 3 kg på 3 uker, men kroppen ser annerledes ut, og føles mye sterkere og strammere ut. Styrketrening som gir muskler forbrenner fettet.
Twins i magen <3 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Har du forresten sjekket stoffskiftet ditt? Kanskje det er der det ligger?
MintCondition Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jaja, all min erfaring tilsier at å øke muskelmassen øker forbrenningen og fettet forsvinner ihvertfall. Mulig det er annerldes om du har pcos. Hva trente du før da?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Nå vet jeg ikke hva pcos er, men som tidligere nevnt i denne tråden er det viktig å spise lite og ofte for å få opp forbrenningen. Jeg har også stor tro på trening, både for velvære/ helsegevinst og for å holde vekten.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2008 Jeg trente i sal på SATS... Nå blir det vanskelig for de har minimalt med trening etter 19, og jeg vil ikke bruke av den lille tiden jeg har med guttungen for å trene... Jeg beveger meg jo hele dagen på jobb sånsett... Flere der gikk ned i vekt da de begynte, men ikke jeg... Utrolig frustrerende...
MintCondition Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 I sal, mener du sånn fra apparat til apparat? Altså ikke kondis? Hva med å prøve noe annet, kondistrening er SUPER fettforbrenner da. Pulstrening, step, spin...45 minutter med helvete, men det får fart på blodpumpa og på forbrenninga (for meg ihvertfall..)
Himmel og hav Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Ja! Styrketrening funker! Jeg har lenge slitt med vekta jeg også, nå har jeg startet med vekttrening og det gjør susen både på kg og ikke minst på cm! For meg virker det mye bedre enn kondisjonstrening eller trening i sal.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2008 I sal mener jeg bla aerobic... Jeg klarer ikke aparater... Har prøvd, og det blir for ensformig og demotiverende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå