Mor di! Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 I mitt er det totalt kaos. Prøver å rydde en gang i blant, men etter en ukes tid er det like rotete igjen =( Umulig å finne det jeg leter etter!!
Minnie Mom Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Her er det passelig orden og så tar jeg en ryddesjau av og til sånn at det blir ordentlig orden.. )
Ksenia & Anjem Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 samme som deg..har gitt opp å holde det ryddig der..guttas klær derimot..fullstendig kontroll
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Orden:) Har walk in closet,det anbefaler jeg til de som har plass. Det er værre med skuffer og skap på badet... evig kaos!!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Har ikke hyller i klesskapet vårt, så det ser ikke ut! Kaos til tusen!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Mitt er fullstendig kaos, mens ungene sine er striglet...
Sylteflesk Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Kaos her også. Har stappet altfor mye inn (eller skapet er for lite), så det blir rot igjen med en gang. Rydder ofte, men det hjelper ikke.
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Kaos. Fint hos ungene og mannen (for ordens skyld; det sørger han for selv), mens jeg selv er et rotehue på gitte områder.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Kaos... Jeg dytter inn klærne mine og lukker fort igjen. Det rare er at jeg aldri har noe å ha på meg enda så fullt det er. Guttene sine skap er ryddige, men de blir ikke så fulle. Klærne er jo mindre:)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 er litt nevrotisk av meg så jeg har tellekanter på klærna mine, klærna til gubben og klærna til småtten. Klærna våres ligger pent brettet sammen i trådkurver i hver vårt skap, mens småtten har sin egen kommode på sitt eget rom.
Mor di! Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, pjokkens skap er helt motsatt her også; total orden! Vi har sattt opp en må-ha-liste den gangen vi skal bygge hus, og der er walking closet høyt oppe!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 I ungenes er det orden. I mitt er det kaos. Gubben sitt er det sånn passe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2008 #15 Skrevet 20. mai 2008 Orden. Men jo lenger det går etter et skikkelig ryddetak, jo mer kaos blir det.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 orden i alle skap=) men det er ikke alltid orden utenfor skapet.. hehe. men har system og sånn i klesskapene. mitt og gubben sitt er sånn skap man går inn i. så det er lett å ha det oversiktelig der med klær på kleshengere, og sko som henger i sånne hyller fra ikea osv. på barnerommene er det vanlig skap. har fast hylle til gensere, bukser osv der.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 Passelig orden, har litt lite skapplass så det er litt trangt om saligheten for klærne mine, men alt er brettet eller hengt opp.
jente,jente, ? Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Striglet i ungene sine skap og skuffer, kaos i mitt skap, enda mer kaos i gubben sitt.. Skuffen som inneholder vintergreier (luer, votter osv.) torr jeg ikke nevne egentlig engang..
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Her vi bor nå er det umulig å ha noe annet enn kaos *sukk* HATER hele trådkurv opplegget som vi har i skapet! Når vi får spart litt blir det ny innredning ja! Der vi bodde før var det deeeilig orden og jeg visste alltid hvor jeg hadde ditt og datt..
Arb.ledig husmor Skrevet 20. mai 2008 #21 Skrevet 20. mai 2008 KAOS!!! Sambo har mer orden på sine klær enn eg har på mine :s
Koseklompen Skrevet 20. mai 2008 #23 Skrevet 20. mai 2008 Orden .. hva er det? Og kaos er vel et for pent ord å bruke på klesskapet mitt....
Mazza** Skrevet 20. mai 2008 #24 Skrevet 20. mai 2008 sett norges styggeste rom? I mitt er det fullstendig orden om dagen
*ale* Skrevet 20. mai 2008 #25 Skrevet 20. mai 2008 Kaos!!!!!!! Orden på ungene sitt da... Men finner ikke en truse i mitt uten å ta ut alt... Rydde igjen?? Tjaaa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå