Gjest sug lut laserfnask Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Skal vi se, la meg regne... rundt 44 timer, tror jeg. Er du også angrepet?
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Aldeles nylig friskmeldt. Faktisk for under 6 timer siden. Så nå nyter jeg livet med en Baileys, beina under pleddet, chatting - har planer om både Mira og Maria og andre frustrerte fruer. Fordi jeg fortjener det. Noe lignende anbefales på det sterkeste om 43,5 timer, da føles livet verdt å leve igjen.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Godt du sier det, for akkurat nå virker det lite vesentlig å fortsette å puste ut og inn. Liksomdebatter fremstilt i liksomformat - blæh.
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Gå på autopilot. Tenk pusteteknikk ala fødsel ellerno`. Det ordner seg. Og noe fester seg, slik at du får brukt det til det du skal. Hadde du spurt meg i går kveld, skulle jeg grave meg ned og aldri komme fram igjen, langt mindre møte til eksamen. Liksomdebatter hørtes kult ut - not.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå