piano♫ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ...sitter jeg nå og koser meg med en aldri så liten Baileys. Ungene er i seng, mannen kommer hjem om ei lita stund og JEG ER FERDIG MED EKSAMEN :-) ...og jeg tror det gikk fint, les: i det minste ståkarakter. Hvis ikke blir jeg veldig skuffa. Mange uker nå med intens oppkjøring i kombinasjon med jobb, unger og annet, og nå: :-) :-) :-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ah, så herlig! Gratulerer til deg=) Koooos deg med det lille glasset ditt du! ;-)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 ÅÅåå, så flink!! Kos deg med verdens beste samvittighet :-D
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Så deilig Kos deg. Blir et glass rødvin her
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Thank you :-) Huset er litt på utur, men det akter jeg ikke å tenke på før i morgen. Litt Mira og Maria, frustrerte fruer og sofaen med et pledd, tenker jeg. Og til 2-åringmamman; rødvin er også bra :-)
Tøysetipp Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Å, det hørtes absolutt nydelig ut. Og så vel fortjent. Kos deg og nyt kvelden!
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Synes du fortjener det også, selv om det ikke gikk helt som forventa. God trøst i litt kos og egenomsorg!
OsloMor Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 ÅÅ, så digg, absolutt velfortjent;-)! Hvordan føler du at det gikk da, og har du flere eksamener? Selv har jeg skrivepause fra hjemmeeksamen til etter Frustrerte fruer,.
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2008 Har stå-følelse i det minste, og det er jo det som er viktig. Vel, egentlig er det viktig hvilken karakter jeg får også, men det er bare for meg og min stolthet ;-). Ikke flere eksamener, nei - og til høsten skal jeg ikke studere, bare jobbe. Når skal du levere eksamen, da? Sender over masse sympati og lykkeønskninger. Det er deilig når det er over!
Tøysetipp Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Det var da en søt tanke.. Koser meg med lesefri.. faktisk. Og iskald cola light. Det holder i massevis:-).. Klem
piano♫ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. mai 2008 Skjønner jeg godt, tillaben, men det blir din tur også. Snart. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå