dolly29 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Ser jo at babyen min er hvit på tunga. igjen!! Hun har fått mixtur i munnen i 2 uker samt jeg har smurt krem på brystet mitt. Kan trøsken gå over av seg selv eller må jeg begynne på kur igjen? Har ikke noe sår på brystet mitt
dolly29 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. mai 2008 glemte å si at jeg har sluttet med kuren for 1 uke siden. var ikke hvit da, og legen på 6 ukers kontrollen mente jeg kunne slutte for 2 uker siden.. men holdt på 1 uke ekstra
ruffen Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Har du vondt? Eller er babyen plaget av det? Jeg hadde samme problemet. Ble ikke kvitt det, men legen sa at trøske kan være vanskelig å bli kvitt, men så lenge verken jeg eller babyen var plaget av det, så gjorde det ikke noe. Jeg var veldig sår da jeg begynte behandlingen, men det gikk over, så da sluttet jeg og det gikk fakisk over av seg selv etter en stund. Så hvis du ikke merker stort til det, vill jeg bare ha sett det an.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Det kan gå over av seg selv, hvis ikke kan du prøve vaske munnen til babyen med farris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå