Gå til innhold

Mannen min sitter barnevakt for sitt eget barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud da mann!!

Han sendte meg i seng, med beskjed om at han ikke trengte meg og dessuten så fikk han sikkert ikke sove allikevel.. Siden jeg er syk og sover dårlig takket jeg for tilbudet og la meg. To timer senere våkner jeg og får smellkjeft for at han, stakkars mannen, har sittet barnevakt for sitt eget barn og ikke fikk sove. (barnet er også sykt) bhuuuhuuu og pga at han er trøtt så har han mistet telefonen sin, han har jo faktisk en jobb han, enda mer buhuuu og syting.

Så jeg ga han 200 kr og sendte han på byen, takket for tjennesten, skal ringe noen andre neste gang jeg trenger barnevakt og ba han kose seg masse...

Var det et passende svar eller er jeg helt på bærtur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var uten tvil et passende svar, fy fader og tåpelig det var av han.

Skrevet

hadde kutta av han ballene hade jeg vore deg!!! ikke faen om en slik mann bør kunne formere seg ytterligere:)

Skrevet

Hva i alle dager....? Barnevakt for sitt eget barn?? Skulle ønske jeg var like kreativ og rask som deg i reaksjonsmønsteret - stilig gjort!

Er veldig nysgjerring på hvordan han tok det, da..

Skrevet

Synes han fikk godt betalt...hi hi...håper han skjønte han oppførte seg dust.

Xen min sa alltid at han satt barnevakt for sine egne. Blir kvalm jeg...

Skrevet

Synes egentlig jeg også, men ærlig talt det er han som har tjent pengene. (helt selv ved å jobbe hele dagen, huuuhuuu)

Han ble litt paff da jeg prakket på han genser, bilnøkler og penger mens jeg takket og smilte pent for så å formlig dytte han ut døra..

Han har ringt fem ganger allerede for å unnskylde seg, men han må nok jobbe litt mer med den. Dum som jeg er sier jeg at jeg ikke trenger barnevakt nå og at jeg skal kontakte han nærmere når jeg evt trenger det før jeg legger på.. men, men, men! ikke vær sånn da, ærlig talt vi må jo kunne snakke om dette. Sier mannen min, men det tar vi imorgen, når han er fyllasjuk, overtrøtt, super sliten etter en HEL dag på jobben og han ikke får sove pga at han må være barnevakt for sitt eget barn igjen...

HI

Skrevet

hahaha,., KONGE gjort.. jeg digger det.!!! at ikke alle kunne være så smart som deg HI.. helt fantastisk.. denne fortjener du cred for.. tror du han kommer til å prøve seg på et lignende stunt igjenn=??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...