Mayken Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei, ser at vi har ikm samme dag:) Hvordan går det med deg? Noen symptomer?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 hei hei jeg har sikkert alle symptomer pluss en del som ikke finnes hehe! ærlig talt så vet jeg ikke lenger, jeg tisser mye, fryser og svetter, uggen, men ikke kvalm, hatt uvanlig mye hodepine de siste ukene, pleier å ha hodepine et par ganger i året.. mensmurringer, så løper på do hele dagen fordi jeg tror mensen kommer.. øm korsrygg, men ikke noe værre enn jobb sliten tror jeg.. men veldig full av energi, selv om jeg har hatt en høneblund midt på dagen idag hehe sambo mener jeg er gravid, så han finner flere symptomer enn jeg klarer hehe, så tror jeg skal ta en test i morgen bare for å slappe av.. vi skal ha han sine barn på overnattingsbesøk til helgen for første gang, så jeg orker ikke stresse med tester og sånt da, og litt lenge å vente til mandagen hehe ) enn du? noen symptomer?
Mayken Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Har hatt mensmurringer siden 6.mai, regner med det var da eggløsningen startet, synes det er ganske slitsomt å gå rundt å vente på mensen nå. Hver gang jeg går på do er jeg sikker på at jeg har fått den, men ingen tegn så langt. Ellers så fryser jeg og svetter om hverandre. Er veldig trøtt, men så har snuppa vår ørebetennelse for tiden og våkner en del i løpet av natten, men har vært trøtt lenge før det da. Har en del stikkninger i magen helt nederst. Småkvalm til tider og veldig lett svimmel. Har begynt å bli tett i nesen også. Kan jo være en forkjølelse på gang. I dag har jeg også begynt å kjenne det bake i korsryggen over høyre rumpeball, sleit en del med det leddet under forrige svangerskap og tiden etter. Alle disse symptomene kan jo også være fordi de er lenge siden jeg har tatt B12 injeksjonene mine eller at mensen er på vei. Tenkte å teste på fredag, for da har sambo bursdag. Men har mine tvil. Vi får krysse fingrene og håpe at vi begge har en spire i magen. Har du gått på noe prevansjon frem til nå?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg kan faktisk ikke huske å ha hatt en normal eggløsning med masse slim og stæsj denne mnd, bare den vanlige vondten jeg får rundt eggløsning. aner ikke hva det betyr.. men vi har jo vært super aktive denne mnd.. vel ikke noe mer enn vanlig egentlig hehe. men sex ivertfall annen hver dag hele mnd, så det skal jo være en mulighet. men vi er jo ikke aktive prøvere, så stresser ikke. bare morsomt at jeg har masse symptomer og at vi begge legger merke til det så tar nok en test imorgen og så får jeg ta det fra der sluttet på pilla i april fordi jeg ble helt gal, men den første mnd brukte vi hoppe av i svingen, og så fant vi ut at det ble mye stress og risikabelt, så da kunne vi like la det som skjer skje hehe ønsker oss jo et fellesbarn en dag, så hvorfor ikke nå hva har du brukt? og brukte du lang tid sist du ble gravid?
Mayken Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Forrige gang sluttet jeg på pillen i midten av november. Vi brukte kondom frem til februar da vi bestemte oss for å prøve og snuppa satt på første forsøk. Begynte på igjen på pillen i januar i år tror jeg, husker ikke helt. Har prøvd litt forskjellige minipiller før jeg bestemte meg for å starte på p-pillen igjen. Vi hadde tenkt å begynne å prøve på nr 2 til høsten, men klarte ikke vente så lenge. Siden jeg akkurat har sluttet på pillen har jeg liten tro på at det blir noen spire på oss denne pp, men det gjør ikke så mye, vi har ei herlig jente å bruke tiden vår på, og vi holder på med oppussing. Var veeeeeeldig dårlig forrige svangerskap, og nå som vi har så mye å gjøre passer det egentlig dårlig å bli sengeliggende igjen, men vi tar det som det kommer. Har dere felles barn fra før?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 jeg var også veldig dårlig forrige gang, men håper det ikke blir samme runden nå.. det passer dårlig uansett når det måtte komme.. lå i senga de første 6 mnd vi har ingen felles barn fra før, så dette er veldig spennende!! men har fortsatt ingen tro på at den sitter enda. idag har jeg sterke mensmurringer, og nå tror jeg virkelig TR kommer hvert øyeblikk.. skal på jobb, men titter innom i kveldingen ha en strålende dag!!
Mayken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Var det kvalme og oppkast som plaget deg sist også? Jeg hadde 2 sykehusinnleggelser for intravenøs behandling allerede før jeg var 12 uker på vei. Moren min har vært like dårlig med meg og de to søskene mine og legen på sykehuset sa at det gjerne er genetisk. Kastet opp hele svangerskapet, siste gangen jeg kastet opp var under fødselen. var 10 kilo lettere etter fødselen enn det jeg var før. Det var forsåvidt greit da...hehehe. Derfor forbereder vi oss på det værste nå, men håper på det beste, hvis du forstår hva jeg mener. jeg har hatt sånne sterke mensmurringer som du beskriver i over en uke. Er ganske plagsomt og frustrerende å tro at mens skal komme flere ganger om dagen. Tok en billigtest i dag også, men fortsatt negativ. Når hadde du første dag i siste mens egentlig?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 hei hei, vært en lang dag det her har akkurat tatt en test og den var seff negativ, så nå blir det ikke noen test før evt over helgen. men det går fint. selv om kroppen føles gravid, så tror jeg egentlig ikke jeg er det.. tror det bare er mentalt, og at pmsen min spiller meg et puss.. jeg kastet opp de første 6 mnd, så fikk en ekstra ultralyd for å se om snupp holdt vekten og det gjorde hun, hun var 4,6 når hun ble født hehe.. men jeg ble aldri lagt inn, har litt å tære på så er kanskje heldig sånn kan man si jeg hadde første dag i sist mens den 26 april, og går ca 4 uker pluss minus en dag eller to enn du da?
Mayken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2008 Har litt å tære på jeg også, var aldri noen fare med meg egentlig, men er jo ikke så bra for den lille i magen at mor er så dårlig da. Ina var 3,6 da hun kom ut, så ikke noe fare for henne heller..hehehe Får jeg et likt svangerskap til og går ned 10 kilo denne gangen også, skal jeg egentlig være fornøyd med vekta..hihihi. Hvor gammel er gullet ditt nå? Snuppa mi er 1 1/2. Synes jeg har symptomer både her og der, men tror nok det er psyken som spiller meg et puss. Hadde første dag i siste mens den 26 eller 27, har plutselig blitt litt usikker, glemte å skrive det ned:( har gått på pillen frem til nå, og da har jeg hatt 28 dagers syklus, men er jo ikke sikker på hva jeg har nå, derfor jeg er så usikker på når jeg egentlig har ikm, men jeg skal ta en cb digital på fredag, mener å ha lest at den kan tas inntil 4 dager før ikm, og siden sambo har bursdag den dagen er det jo greit å sjekke om han kan få verdens beste bursdagsgave:) Ellers så tester jeg med billigtester nesten hver dag denne uken, eier ikke tolmodighet eller viljestyrke til å la være. Men alle er like negative, og jeg blir mer og mer skuffa og sikker på at det ikke blir noen spire denne mnd. Blir vel en test i motgen også, kjenner jeg meg selv rett. Men den virkelige testen blir på fredag. Etter det får jeg bare vente på tr.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 hei hei, klarte å motstå en test i dag morges og bli skuffet. men tror jeg tar en billig test imorgen tidlig, er jo tortur det her men er rimlig sikker på at tr kommer, er sinna som en okse om dagen og har masse murringer og hodepine, til og med fått en liten kvise.. så er vel ikke annet enn å bare innse at det ikke ble noe spire denne mnd, men er jo første forsøk, så gir meg ikke så lett snuppa mi er 2,5 år og jeg har vært alene med henne frem til nyttår, pappaen hennes bor i thailand og har null kontakt med henne. men min nye samboer tar godt vare på henne og de har veldig god kontakt i helgen skal vi ha han sine 3 barn på overnattingsbesøk for første gang, det blir veldig skummelt, men også hyggelig. så vil gjerne vite før de tom jeg blir et tr troll eller om jeg er gravid er på jobb, men titter innom når jeg er hjemme i kveld
Mayken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2008 kan jo fortsatt være gravidsymptomer på deg da. Husker jeg fikk en del kviser da jeg fant ut jeg var gravid med snuppa. Dama på apoteket sa til meg at det ikke heter kviser når man er gravid, da heter det nemlig hormonutslett....hihihi. Høres mye finere ut. Hvor gamle er barna til samboeren din da? Du har tydligvis funnet deg en snill mann og en god pappa for jenta di da. ikke alle menn som takler det å være stefar like godt. kan jeg spørre om hvor gammel du er og hvor du er fra? Jeg er 29, kommer fra Ålesund, men bor i Drammen.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 fortsatt ingen tr, så ja kan være mulig, men jeg har ikke troa i det hele tatt.. idag har jeg heldigvis vært super travel med å få kjøpt inn alt og ordnet mye før barna til sambo kommer. mangler fortsatt litt husvask, så må opp før sola imorgen og få det gjort før jobb.. men, men alt man gjør for kjærligheten barna til sambo er 8,6 og snart 4. så det er jammen en liten flokk jeg skal bli kjent med kjenner jeg hehe.. men men, jeg jobber i bhg og tror nok jeg har lett for å komme i kontakt med barn, faller meg veldig naturlig, så det går nok fiiiiint og ja sambo er verdens fineste mann, han har tatt til seg snupp og det er godt for både meg og henne jeg er 31 og bor i oslo, men er opprinnelig fra telemark, har også bodd noen år i drammen faktisk
Mayken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. mai 2008 oi, ja det var litt av en flokk:) Så gøy for snuppa di å få så mange å leke med da. lykke til i morgen, går helt sikkert fint:) Nå må jeg komme meg i seng, skal tidlig opp å ordne med frokost på sengen til bursdagsbarnet i morgen. og ta en test selvsagt, selv om jeg egentlig føler for å la være nå. Orker ikke at det skal lyse "ikke gravid" mot meg:( Snakkes i morgen. Natta.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 hei hei, ja det er litt av en flokk, gruer meg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig nå, føler meg helt uvel faktisk!! men, men det går seg til snupp skal være borte i helgen, så jeg skal bruke litt tid på megselv og mitt utrolig slitsomme humør hehe.. tok en test i dag og den var seff negativ, så nå har jeg gitt opp... forventer mensen i helgen, og det vil bare gjøre humøret mitt enda værre.. så godt å få litt alene tid så din var negativ idag også, kjipt, men håper det ikke er over og at vi begge har spire ))) ha en fin dag, titter innom igjen i kveld ))) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå