enpå3ogenpå1 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 hvor kan jeg få tak i en fin en? Gutten min skyver seg oppover på natta og hodet er helt inntil kanten. Ser jo ikke no godt ut. Har flyttet lammeskinnet litt oppover kanten, men har helt klart behov for en sengekant nå. Gjerne nettbutikker
Mamma til snart 4 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 De har slike kantbeskyttere på nesten alle baby butikker, ikke sikkert på noen nettsider, men du kan jo søke på kantbeskytter til baby;)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ikea, Kid, Hansen & Dysvik, Babyshop..
velsignet med to Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Princess har en fin hvit. Ikke så dyr som de du finner på babybutikker, og passer til alle andre farger
enpå3ogenpå1 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 jeg vet jo at de har det, men de er jo så kjedelige.... men finner ikke noen andre heller
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Vi har en kjempefin hvit en fra Princess med kroner brodert på. Aner ikke hva den koster, vi fikk den av svigermor. Så hvis du vil ha en enkel hvit uten for mye dill på er den nydelig.
Mitt vakre trekløver Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Gutten min elsker sprinkelsengbeskytteren sin som er fra Ikea. Det er bilder av forskjellige dyr på innsiden, så han ligger å titter på dem til han sovner:) Skal visst være bra for barnet å ha noe å fokusere på - utvikle synet! Praktisk, fin og billig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå