handygirl Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Vi skal reise til dyreparken i midten av juli sammen med barna våre som blir 1 i slutten av august og 3 i oktober og foreldrene mine. Lurer på om vi skal være der en eller to dager. Hvilke erfaringer har dere?
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Absolutt to! Vi var der en dag ifjor, og det ble for lite.. Stressopplegg, for å rekke alt. (Noe vi forøvrig ikke gjorde heller).
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Enig med Silja, ta to dager.. Blir mye gåing, pluss at det kanskje er noen av dyrene man ikke ser, mye stress osv.. Koselig å ta det litt med ro. Synes jeg da:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Enig med Haldis. Godt å ta det med ro. OG LEI DEG EI TRALLE!! Uuuurk, tungt å drasse rundt på alt.. Hehe..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har bare vært der sammen med andre voksne/ungdommer, og selv da ble det for lite. Så gå for to dager, det skal vi.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, HVA sa jeg? Tihi. JA; lei tralle, for all del.
HTC Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 To dager er optimalt, men med tanke på alderen til dine barn, kan det hende det holder med en dag for deres del. Da må du isåfall bruke litt tid på å finne ut hva dere vil prioritere, for dere rekker ikke alt på en dag (men mye er lagt opp for de større barna også, så det er ikke behov for dere i år å være med på alt).
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Vi var to dager i fjor og skal to dager i sommer. Får bedre tid til å se mye og ungene synes det er supert. Vel i fjor var jo minstemann bare 3 mnd, men størsten var veldig fornøyd og gleder seg kjempe mye til vi skal dit igjen i sommer =))
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 To dager! Der er mye å se, og det går fort lang tid på alle aktivitetene I juli kan det lett bli en del venting/kø også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå