Gå til innhold

UL uke 17+3, for tidlig til å se kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL neste uke og vil da være 17+3. Skal gå privat siden jeg befinner meg i Frankrike dagen hvor jeg har offentlig time og det var 4-5 ukers ventetid etterpå, noe jeg ikke har tålmodighet til ;-) Men er det for tidlig til at det går an å se kjønn? Ikke at det er det viktigste men hadde vært morsomt å se :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på ultralyd i dag er 17+4, og legen så tydelig ei lita jente inni magen:)

Skrevet

Da blir det spennende å se når dagen kommer :-) Bare 8 dager igjen..

Skrevet

Hei. Var akkurat like lang på vei som deg da vi var på ordinær UL;) Legen kunne ikke med sikkerhet si hva kjønnet var da, men den lille var ikke så samarbeidsvillig heller da, hehe.. Men mange andre som har fått vite kjønnet rundtom da ja;) Men vi vet det ikke og skal ikke vite det heller før fødselen siden babyen ikke ville røpe seg;)

Skrevet

Jeg var på UL da jeg var 15+5, jordmoren mente da ganske sikkert at jeg hadde en liten dame i magen. Hun kunne se det utfra urinrørets plassering, og to streker som visstnok skulle være kjønnslepper.

Skrevet

Jeg var på UL dag jeg var 11+2 (!) og legen mente det var en liten gutt. Men det er visstnok ganske usikkert har jeg hørt her inne.

Skrevet

jeg syns jeg så en liten mann i magen på ul i uke 15. spurte om dette stemte, og legen bare smilte, men sa han ikke ville si noe, for han hadde visst aldri villet si kjønn til noen av pasientene av prinsipp (veldig rart??). I uke 19 (19+3), bekreftet jm på ordninær UL at jeg hadde en sønn. Jeg kunne se det i uke 15 og uke 19 uten hjelp fra lege/jm, men jm bekreftet at det var sant. så du kan absolutt få vite det i uke 17, om ikke babyen er sjenert hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...