temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Mellomsta min er 13 år i dag... Eldsta skal begynne på vgs til høsten. Hun har kommet inn, og da er det bestemt; HUN FLYTTER FRA MAMMA'N SIN!!! En bekjent sa til meg i dag; om bare fire år går han minsten din på skolen også... VRÆL! Årene løper fra meg, og jeg henger overhodet ikke med i svingene! Stopp verden, vent på meg!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med bursdagsjente.Tenåring også =) Ei gøy tid det. Man ser på ungene hvor årene går ja.Plutselig er alle ute av rede.Derfor koser jeg meg vilt med minsten.Jeg vet at om et svosj er han stor,hehe Det går sikkert fint at hun skal på skole.I dag finnes det jo både mobiler og nett ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Grattis med dagen til mellomste fine jenta di!!! Klem til henne fra meg og rosa:-) Og du.......det er ikke noe moro når de skal drive å flytte og greier..... Her er jo eldste i full gang med praksis og bor i perioder hos mormor og beste siden de bor rett ved siden av praksisplassen......det er rart at hun ikke er her hver dag!! Men jeg er helt sikker på at hun flotte eldsta di fikser det å bo borte fra mamman sin, men at det blir deilig å komme hjem og bli pjusket med av snille mamman:-) Og du, en dag må vi jo slippe dem fri....men jeg er helt enig i at årene løper altfor fort for tiden.....det var da ikke sånn før? Trøsteklem til deg fra meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå