Gå til innhold

Noen som har mandelopererte barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer litt på forskjellige ting i forbindelse med denne operasjonen som en av mine nå skal ta.

Han er relativt aktiv og utagerende i oppførsel, noe vi tillegger dårlig søvn ansvaret for. (Snorker og våkner opp ofte..) han har også et ganske dårlig kosthold, så det bidrar ikke til et positivt overskudd...

Er det noen som har erfaringer med at barna ble roligere/fikk det bedre med seg selv,-etter operasjonen?

Hvor lenge hadde de smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår fjernet mandlene tidlig (før 2 år) og han ble gladere og roligere på en måte, på den andre siden ble han mer aktiv siden han nå kunne leke og ha det gøy uten å miste pusten. Han hadde veldig store mandler og falskemandler som hindret pusten i stor grad.

Det med dårlig kosthold er det ikke så lett å gjøre noe med de første ukene etter operasjonen i allefall. Her gikk det ned maaange saftis de første dagene. Han hadde smerter til og fra i 14 dager, etterpå var alt fryd og gammen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Min sønn ble operert like før jul av nettopp samme grunn som din. Og det har blitt mye, mye bedre. Sønnen min ville nesten ikke ta stikkpiller og vil vel nesten si at han kun var merkbart redusert i tre dager. Vi venta og venta på at det skulle bli verre som de sa det skulle bli. Men ble ikke det altså. Men ja. Sørg for å ha smertestillende og masse saftis. Vet ikke hvor gammel knøttet ditt er jeg. Men sønnen min er fem. Vi kjøpte nytt nintendospill og nytt playstasjon spill ifb operasjon, ny film og. Han skulle tross alt være hjemme i 14 dager. Sørga for å ha ark til tegning, spill klart osv, osv. Og vi brukte det.

Sønnen min stupte faktisk kråke samme dag som operasjonen. ( Anbefales ikke) Men gikk bra. :-) Da vi har det i hus. Bar jeg ham litt i bæresjal og. Kosa oss litt liksom. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...