Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Kan jeg ta paracet? høres dumt ut, men de er for korte og for lang tid mellom til å kjøre til sykehuset, men de sitter i underlivet så jeg klarer ikke å puste med dem lengre...
holmilla Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 det har jeg ikke hørt før, spørs om paracet hjelper deg noe,.. gå i badekaret å sitt, få litt futt på sakene:)
Nætte;mortil2 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 kan det hjelpe å bevege hoftene i sirkel da? Det gjorde jeg litt.. Sto og laga "rockering" med hoftene, og det gjorde litt godt å kunne bevege dem... Lykke til!!
kristineh Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hjelper nok ikke med paracet nei...du må nok bare vente... Men lykke til!!!! skulle ønske det var meg,har 19 dager ijænn... foresten du skulle ha vært på sykehuset for en undersøkelse,for å se om de er så sterke at det har bynt å åpne seg.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja, skal ringe når mannen kommer hjem, vil jo gjerne ha han med:-)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 6 min mellom riene, varer 50-60 sekunder.. På tide å ringe føden og bestille taxi?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Ja d tror jeg at jeg ville gjort. Ring uansett føden å hør hva de syns. Noen har ekstremt raske fødsler og da er det jo lurt å ha komt på sykehuset. Lykke til! Jeg er misunnelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå