solstråla_mi Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 og ikke hadde "kjempe mye" penger å bruke på bryllupet, hva ville dere gjort da??? med selskap etc.... lite og intimt kan jo bli koselig det og:) noen som har giftet seg humant???
Mamsen87 :) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hvis jeg skal gifte meg så skal vi ta med forlovere til et annet land og gjøre det. Gjerne på en fin strand. Billigere enn alle gjestene også liker jeg og ha det litt stille og rolig rundt meg:)
mamma&urokråka Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ville bare bedt søsken og nærmeste venner, ikke tanter og onkler og søskenbarn, de har jeg veldig lite kontakt med, sees kanskje en gang i året, maks. Ville hatt det i "kirken vår" for da trenger man ikke å betale noe, hvis man gifter seg i den menigheten man hører til. Vet ikke hvordan det er med pris på bryllup i human-etisk forbund, men ville nok ikke hatt det på rådhuset, i tilfelle jeg kom til å angre senere. Kunne godt tenkt meg å ha det hos human-etisk forbund da. Ville hatt det på sommeren, kanskje ute, hatt markblomster på bordet og i brudebuketten, en veldig lett og enkel kjole, blomster i håret i steden for slår og tiara, droppet bryllupsreise (det koster jo en god del da), fått venner og familie til å lage kaker, evt hatt tapas eller koldtbord og fått hjelp til å lage dette selv..
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vi var på byfogden med våre beste venner og gikk på resturang etterpå og kosa oss masse. Kjempebillig, prakisk og romantisk. Reiste på bryllupsreise 1år etterpå til Egypt.
Ulldott Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde giftet meg i kirken og invitert nærmeste familie og forlovere hjem til middag og kaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå