trine_b Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har så stor mage etter 4 uker og 1 dag som gravid. Har noen her vært borti dette før? Jeg blir litt bekymret. Har lagt på meg veldig rundt hele midjen og bakover. Er vanligvis slank. Dette har skjedd de to siste ukene. Jeg spiser også mindre enn normalt så det har ingenting med det å gjøre. Kan jeg ha mye vann i kroppen eller er det to inni magen?? På forhånd tusen takk for svar. Trine
flypapir Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hmmm...luft kanskje? Mange som blir veldig oppblåste i starten! Spira er jo bare en millimeter, så tror neppe du får stor mage pga den, selv om det skulle vise seg å være to der inne. Kan det kanskje hende du er lenger på vei enn 4 uker??
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hei. Slik er jeg også og har vært det alle mine svangerskap. Det værste med det er at alle tror jeg er så langt på vei og da de begynner å diskutere med meg om termin. Vet egentlig ikke hvorfor noen blir slik men tror det har noe med at kroppen forbreder seg på at magen blr stor og at magemuskler blir mye slappere. Når jeg er 16 uker på vei pleier folk å tro jeg er 6 måneder på vei og det er ganske stor forskjell. Er nå 8 uker i morgen og jeg ser ut som om jeg er 20 uker på vei=) Jeg er også slank i tillegg trener jeg mye.
trine_b Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Det er det jeg også tenker:) Det går jo ikke ann. Det er jo bare en bitteliten en inni der. Det kan hende det ja. Blir spennende hos legen nå. Tusen takk for svar:)
trine_b Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk for svar:) hehe, jeg tror det er samme med meg:) Jeg har veldig stor mage, men det er jo bare gøy. Folk som tror vi skal føde nå må vente en stund, men det er jo bare koselig å se den vokse;)
svanemamma Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ca like stor mage som deg. Jeg er 5+5 i dag. Magen har kommet tidlig i alle mine svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå