Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???Jeg skjønner heller ingenting.Er det noe jeg syns er fløut eller noe og spørre om,så er det greit med anonymknappen.Kommer ikke den tilbake,så sier jeg takk for meg....:)

Skrevet

Sikkert pga at det var så dårlig stemning her pga alle som var frekke og var anonyme. Men vi har jo heldigvis anonymforum:)

Skrevet

dere som sier takk for dere viss den ikke kommertilbake, det finnes da anonymforum :)

Skrevet

Ja, det er et anonymforum, men det er felles for alle. Om man har et spørsmål i forbindelse med nettopp småtroll 0-1, så kan det være greit å få svar fra de i samme situasjon (?)

 

Ser at kranglesiden også mangler anonymknapp så da blir vel svar på anonymsiden deretter. Å ignorere forum-troll hadde kanskje vært den beste løsningen i lengden... frykter at det blir liten og ensidig aktivitet her inne.

Skrevet

Jeg synes allerede det er mye bedre stemning her! Legger heller ut "private/pinlige" innlegg på anonymforumet og får noen til å legge dem ut på Småtroll enn å gå tilbake til slik det har vært her den siste tiden.

Skrevet

Ok:) Sikkert like greit den knappen er borte.Kansje siden blir bedre da:):)....

Skrevet

Det ble for mye dritt her inne rett og slett.

Folk turte jo nesten ikke å spørre om noen ting.

Bedre at det er god stemning her inne .De som

som vanker på Dib har jo barn.

Så sikkert mange som kan gi tips og råd

om det første året på anonymforum.

De har jo alle hatt barn i den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...