Gå til innhold

3D ULTRALYD I TRONDHEIM.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi skal på Medicus på 3d u torsdag. Vi er så spente håper det blir bra. Noen med 3d erfaing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

vi var på 3D på medicus da jeg var i uke 29.. det var helt fantastisk!=)

og det er absolutt verdt det (er jo litt dyrt), det er noe helt annet enn den vandlige..

hvis dere er usikkre på kjønn så ser man det veldig tydelig da.

vi fikk med bilder og film, utrolig gøy og en stor opplevelse:)

Skrevet

HEI ! tusen takk for svar.. Så flott at dokk va fornøyde , du skjønner at jeg ble så lei meg før i dag da det var noen som sa at medicus ikke var bra!!!!!. Så dere køtte godt? Måtte dere spørre for og få dvd film med hjem...?

Skrevet

ja såg bebisen veldig godt, hun ville gjemme ansikte sitt men vi fikk sett det til slutt:)

om bebien ligger dårlig til kan jm prøve å få h*n til å flytte på seg.

film får dere om det blir gode bilder, men er jo bare å si fra.

vi var der inne i ca 40 min så hun jm tok seg god tid:)

vår opplevelse var vertfall veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...