Gå til innhold

Da var lille Leah Malene kommet til verden 16 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 14 mai, en dag etter termin begynte riene 06.30 på mårran... dro på føden for en sjekk, hadde 1cm åpning, så ble sendt hjem igjen... Lagg meg noen timer, og da jeg våknet var de borte :( etter noen timer kom de igjen, men de va ikke så vonde... Hadde håpet at det tok seg opp i løpet av natten, men neida, våknet på torsdagen og kjente bare litt, og de var ikke regelmessige... Utover dagen ble de værre, så når sambo kom fra jobb dro vi på føden igjen, var skikkelig håpefull nå, men motet datt fort når jordmora sa at det fremdeles var kun 1cm åpning... Så vondt for igenting liksom :( Ble sendt hjem igjen, men fikk beskjed om at om det ble sånn at jeg ikke fikk sove kunne jeg komme tillbake for å få noe å sove på.. På vei hjem kom riene som perler på en snor, 3-4 min mellom hver, vel hjemme ble alt mye vondere, de økte i intensitet og jeg måtte gå meg igjennom de, stod også mye bød over stoler og det som va... kl 23.30 lagg vi oss, jeg lå med varme flaske og hadde det jævlig rett og slett.. sambo hadde akuratt rukket å sovna når jeg sier at du må ringe føden nå!!!!

Da vi kom på føden sa jordmora når vi kom i gangen, at : her blir det nok fødsel i natt, gud så glad jeg ble når hun det... vi fikk fødestue med engang, hun sjekket åpningen og jeg hadde kun 2cm... fytti...

Ting ble rask værre, satt i dusjen i en times tid, men det hjalp igrunn ikke, spydde som en gris pga smertene. ble sjeket igjen og da va det 4cm, fikk da lystgassen, ære være lystgassen, den va nydelig å få, det gjorde jo vondt fordi men alt ble mye bedre... ville ha epidural, så den ble satt på 6cm åpning, tror ikke den hjalp så mye, var oppe å gikk etter den liksom skulle funke... Lille tulla kom ut etter 15-20min med pressrier.. En enorm lettelse må jeg si...

så 16mai, kl 08.15 kom Leah til verden.. hun veide 3720, 50cm lang, og 35 i hodet..

Jeg å pappan grein å grein når ho kom ut å ble lagt opp til meg.. Navlestrengen var rundt halsen, men alt gikk fint...

Nå koser vi oss hjemme sammen alle tre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!! :)

Skrevet

tusen takk :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessa di:-)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt å høre at alt gikk bra:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!

Skrevet

massa av gratulasjoner herfra og!!!!

Skrevet

Gratulerer sååå mye :)

Skrevet

Det var litt av en historie å lese.... men så godt å høre fra deg!!

vi lurte fælt åssen det gikk med deg!! ;-)

GRATULERER! ønsker deg alt godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...