Mamsen87 :) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er det en god vogn? Tung og trille? Blir den stor når man skal legge den sammen? Finnes det søskensete til og ha på baggen? Sett det er til sportsdelen, men ikke til bagdelen.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 ja, jeg syntes det er en veldig god vogn, den er tung og trille ja, og den tar mye plass i bilen, men mtp at det er en stor og god bag og hvor stabil den er så kommer jeg ut positivt med den. om det er søskensete til bag delen vet jeg ikke, ring og hør med forhandler.
Mamma til snart 4 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Det er den beste vognen, jeg har sports understeller, er kjmpe god å trille, min mormor trillet snuppa igår, og hun sa: for en utrolig kjekk vogn å trille,kjempe god;) og det er den også, ja den tar litt plass i bil, men ikke noe voldsomt mer enn andre vogner. Jeg liker denne vognen mye på grunn av at den har egen bagdel, i stede for å ha baggen inne i sportsdelen, synes det er så stygt. venninna mi har nettopp kjøpt den nye typen noe på c, de er nesten helt like, bare att edgsen har den ekstra skyggen og noen småting mer. det med søsken setet vet ikke jeg heller, men nå gir jeg meg, for jeg kan skrive sider opp og sider ned om hvor godt jeg liker denne vognen:)
Sylteflesk Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja det er er en god vogn. Det er gjennomført kvalitet, ingenting går i stykker, detaljene er gjennomtenkt. Tung å trille - tja, jeg syntes den var god å trille så lenge vi hadde bagdelen på (og jeg ikke hadde prøvd noe annet ...). Med sportsdelen på er den tung å dytte oppover bakker, men på flatmark er den jo god. Den er stor sammenlagt. Generelt vil jeg si at jeg var veldig fornøyd med bagdelen, ikke så fornøyd med sportsdelen. Men det var veldig praktisk med vendbar kjøreretning på sportsdelen i begynnelsen, slik at man kunne ha barnet mot seg, og praktisk at man kan bare kan vippe håndtaket over hvis vær og vind tilsier det. Aner ikke om søskensete, aldri hørt om eller sett. Vi har kjøpt en TFK nå, det er en helt annen verden. Svingbart hjul foran gjør den utrolig lett å manøvrere i forhold til Emmaljungaen.
Ksenia & Anjem Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 ja den er TUUUNG!! kjøp heller smart duo kombi..nesten akkurat den samme, mye lettere og 2000kr billigere. vi har denne og er kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå