starfire Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Vet dere her inne på 1.tri ikke er så glade for at vipå Bli Gravid sniker oss inn og lurer på om ditt og datt kan være et tegn, så dersom det irriterer beklager jeg på forhånd. Har hatt smerter i halebenet den siste uken og lurer på om det er noen som har testet positivt som har opplevd det? IKM er mandag 26, forresten. Blir veldig glad om det er noen som gidder svare.
flypapir Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har hatt murringer i bekkenet som symptom på at jeg kan være gravid (har det enda). Hadde bekkenløsning da jeg gikk med tulla, så er nok den som kommer tilbake. Har hørt om flere som har vondt i halebeinet når de er gravide, og de spurte meg også om det da jeg ble utredet for bk.løsning. Så slik jeg ser det kan det godt være ett graviditetssymptom... Lykke til!
starfire Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar, Marte. Da får jeg bare smøre meg med tolmodighet og håpe halebensmertene fører noe godt med seg. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, sies det.
Gjest MissJoJo Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg opplevde ikke det, men opplevde influensa-aktige tegn som feberaktig uten å ha feber, rødme, og det svidde og klødde noe enormt i øynene mine. Ble halvgal av det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå