Gå til innhold

Bergensdamer, hvor bestilte dere brudekaken deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet den og hva koster det å prøvesmake? Hvilken kake hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakeriet på Haukeland Universitetssykehus lager flotte bryllupskaker, til en billig penge! Betalte 1200 kr for treetasjers hvit dame, de har masse å velge mellom. Vi prøvdesmakte ikke, men det er sikkert mulig. Bakeriet anbefales i alle fall :)

Skrevet

Oki tusen takk. Kunne egentlig tenkt meg hvit sjokoladekake. Er ikke noe stor fan av hvit dame. Men hvor mange personer bestilte du til da?

Skrevet

Dette var til bryllupet som jeg var forlover i, til mitt eget skal vi faktisk ha hvit sjokoladekake :) De var 50 gjester, og bare halve kaken ble spist...

Skrevet

Så gøy:) Du skal bestille fra samme plassen da?

Da trenger jeg gjerne ikke bestille til mer en 2/ av gjestene da kanskje....

Skrevet

på www.dinkake.no lager de kaker etter ditt eget ønske

Har gode erfaringer med dem :-)

Skrevet

Takk for tipset snartmammatil7. Inn der å kikke litt..

Skrevet

Heisann!!

Vi har bestilt kake hos Moliere (liten sjokolade-/vinbar rett over Teateret i sentrum). Dette er en hvit sjokolademoussekake. Utrooolig god!!! Vi prøvesmakte der, betalte ingenting.

Men så koster kaken litt mer enn "vanlig" bryllupskake da. Tror vi betaler rundt 4000 for kaker til 80 personer. Siden verken jeg eller brudgommen kan fordra hvit dame synes vi kaken er verdt hver eneste krone :)

Skrevet

Hørtes kjempe godt ut. Sjokolademoouse er det beste jeg vet... Vet du om de har noe nettside?

Skrevet

www.moliere.no

Her er hvertfall litt info.

De har brosjyrer og bilder på konditoriet.

Ellers er det bare til å ringe de, kjempeålreite :)

Skrevet

emm morvik bakeri.. Vet ikke hva den kommer på enda :P

men er 3 etg kake.. Ene delen er hvit dame. en sjokoladekake med hvitt trekk og en sjokolademousekake :-)

Gleder meg sååå til den :D

Skrevet

Jeg har bestilt hos askøy produkter (bakeriet der). Er en bedrift som sysselsetter bla psykisk utviklingshemmede. Men det er lederen ( konditoren ) som lager min kake.

Har bestilt en hvit dame ( blokk ) med et forhøyet hjerte hvor navnene våre og kaketoppen skal stå.

Har bestilt kake til 50 stk for kr 650. ( de tok litt ekstra for å legge hjertet oppå og "brudepynte" den. Så muligens en 100 lapp ekstra for det. Men alikevell superbillig.

Har også bestilt kransekake 18 ringer, brudepyntet til 380 kr og stor kringle kr 80.

STORFORNØYD med prisen og de har fått veldig mye skryt fra flotte kaker de har laget tidligere.

Gidder ikke betale flere tusen kr for en kake. Da legger jeg heller de pengene andre steder i budsjettet. Og tror jeg får en flott kake jeg :-D

Skrevet

NAM hørtes kjempe godt ut, og da er det jo noe for en hver smak. Lyst å gi meg en lyd når du vet hva den koster, mullebrud 21.juni. 08?

Skrevet

Ja jeg har hørt mye bra om kakene deres og er ikke så veldig interessert i å betale i dyre dommer jeg heller, men er virkelig ikke særlig fan av hvit dame.

Kanskje jeg skulle hørt med dem om de kunne ordnet sjokoladekake heller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...