Gå til innhold

Til dere som tror kåtskap er eneste grunn til utroskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor tror dere det?

Kan være mange grunner til utroskap.. Folk kan være i forhold hvor ting kan være veldig tøft.. I forhold hvor man føler seg oversett og glemt,, Og noen ganger kan sånne ting skje.. Er menneskelig å feile..

Var selv utro en gang.. Forholdet vårt skranet veldig.. Vi bare kranglet.. Følte han overså meg og att han ikke elsket meg lenger. Og var rett før vi gikk fra hverandre.. Også skjedde det.. Møtte en som jeg følte så meg, pratet med meg, likte meg! En utrolig deilig følelse! Også skjedde som ikke skulle skjedd.. Skulle selvsagt aldri skjedd, men gjorde engang det.. så når sambo fant det ut.. Ble det ett skikkelig helvete.. Men han er av den typen som ikke vil la forholdet bli ødelagt av hva som helst.. Og vi jobbet oss gjennom det..

Uansett.. Ikke det som var poenget..

Kåtskap er absolutt ikke eneste grunn til utroskap.. Og man kan elske noen selv om man har vært utro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kåthet er gjerne den siste grunnen til utroskap..

Skrevet

Blåser i hvorfor man er utro jeg.

Den er en forbanna Uting og ingen unnskyldninger i verden

rettferdigjør utoskap.

Du utfører den handlingen til syvende og sist.Ingen som tvinger deg.

Flott at man kan jobbe seg igjenom , men innerst inne vil aldri partneren

din stole på deg igjen.

Hvis man føler seg oversett og glemt i et forhold , så kan man gjøre noe med det.

Folk må bli flinkere til å si hva de ønsker og trenger.

Skrevet

Synes ikke det fins en eneste grunn her i verden som kan unnskylde utroskap, uansett om det er dårlig forhold, lite oppmerksomhet, lite kjærlighet eller lignende.

Man bør legge seg langflat og beklage og håpe på at forholdet kan komme seg videre.

For meg ville alt blitt ødelagt!!

Skrevet

Er det noen som unnskylder utroskap her..?

Skrevet

Tror folk blander konseptene "forklaring" og "unnskyldning". Tror folk burde lære forskjellen.

Skrevet

Her kom Moralens vokter igjen, ja.

Ingen har kommet med unskyldninger.

Du kan ikke snakke for alle. Vet om flere som har bygget opp tilliten. Du virker bare umoden i de krasse uttalelsene dine.

Skrevet

Folk blander ganske mye her inne. Og snakker på vegne av "alle". Det synes jeg er godt gjort.

Perspektiv og nyanser er visst noe dritt.

Skrevet

Moralen vokter .He, he

Hvor i innlegget mitt står det at jeg snakker for alle?

Kansje lære deg å lese hva som står , før du skriver et svar.

Vet ikke om noen av dere her har vært sammen med en partner

som har vært utro mot dere , men det er helt forferdelig å oppleve det.

Og ang modenhet så vil jeg si at det å være utro og holde det skjult etterpå , ikke akkurat vitner om modenhet.

Skrevet

Er det virkelig noen som tror det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...