Gå til innhold

Noen som har lyst på barn nummer 3 her?

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har lyst på et barn til. Akkurat nå har vi nok med våre to tette barn, men har begynt så smått å tenke på å få en til. Tre føles liksom så mange og jeg spør meg selv om hvordan det er å følge opp tre barn. Mange spørsmål som surrer rundt i hodet mitt og hadde håpet på å få noen tanker fra noen her inne:) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket meg aldri 3 barn, men fikk det jammen alikevel:) Går fint, men man merker det destod bedre når man er alene hjemme med ungene. I tillegg er det ingen jeg kjenner som gidder å passe 3 barn samtidig hehehe så barnevakt er et virkelig savn.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Vi har ikke så mye barnevakt til å glise av nå heller vi da. Slik at akkurat det blir vel ikke noe stort savn:)

Skrevet

ja! men samboern si nei! :(

Skrevet

Jeg vil gjerne ha nr. 3 - men ikke nå. Har stått i og trent en hel masse etter at lillesnupp ble født - så vil nok vente et par år ja. Dessuten er det ikke så stor aldersforskjell på tuppene :) :)

Skrevet

Ønsker meg både 3 og 4 barn, men bør vel få ut nr.2 først, he he.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hehehe...Min er ikke så veldig engasert i det spørsmålet han heller. Slik at vi får jo bare se hva det blir til. Han vil sterilisere seg etterhvert og jeg syntes det er veldig drastisk å gjøre med "bare" 2 barn. Hadde ikke gått med på det før jeg var helt sikker på at vi ALDRI ville ha flere barn. Og der er ikke jeg ivertfall...:) Men visst han absolutt ikke vil, blir det jo ikke fler. Sånn er det bare...

Skrevet

JAAA :) He he.. men må få nr 2 først da :)

Skrevet

Nei, slik det er nå kunne jeg ikke tenke meg nr 3. ar nok med de to vi har! Mannen jobber 2 uker på og 2 uker av også, så det blir nok ikke noen nr 3 før han evt finner seg en vanlig 9-16 jobb!

(men han vil gjerne ha nr 3 da!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...