Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har lyst på et barn til. Akkurat nå har vi nok med våre to tette barn, men har begynt så smått å tenke på å få en til. Tre føles liksom så mange og jeg spør meg selv om hvordan det er å følge opp tre barn. Mange spørsmål som surrer rundt i hodet mitt og hadde håpet på å få noen tanker fra noen her inne:) ?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ønsket meg aldri 3 barn, men fikk det jammen alikevel:) Går fint, men man merker det destod bedre når man er alene hjemme med ungene. I tillegg er det ingen jeg kjenner som gidder å passe 3 barn samtidig hehehe så barnevakt er et virkelig savn.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Vi har ikke så mye barnevakt til å glise av nå heller vi da. Slik at akkurat det blir vel ikke noe stort savn:)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vil gjerne ha nr. 3 - men ikke nå. Har stått i og trent en hel masse etter at lillesnupp ble født - så vil nok vente et par år ja. Dessuten er det ikke så stor aldersforskjell på tuppene :)
It's all about me Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Ønsker meg både 3 og 4 barn, men bør vel få ut nr.2 først, he he.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 hehehe...Min er ikke så veldig engasert i det spørsmålet han heller. Slik at vi får jo bare se hva det blir til. Han vil sterilisere seg etterhvert og jeg syntes det er veldig drastisk å gjøre med "bare" 2 barn. Hadde ikke gått med på det før jeg var helt sikker på at vi ALDRI ville ha flere barn. Og der er ikke jeg ivertfall... Men visst han absolutt ikke vil, blir det jo ikke fler. Sånn er det bare...
Masaili <3 Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Nei, slik det er nå kunne jeg ikke tenke meg nr 3. ar nok med de to vi har! Mannen jobber 2 uker på og 2 uker av også, så det blir nok ikke noen nr 3 før han evt finner seg en vanlig 9-16 jobb! (men han vil gjerne ha nr 3 da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå