Mommy 3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har sinnsykt mye stikking nedover i underlivet. Føles nesten som om babyen skal "falle ut". Klarer nesten ikke å gå...noen andre som har opplevd dette eller vet hva dette er?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det er helt vanlig og jeg har sett mange forklaringer... Legen min sier det er økt trykk mot bekkenbunnen som gjør det, andre sier modning og andre igjen mener det er babyen som fester seg i bekkenet - uansett så skal det visst være sånn, men godt er det IKKE
kajfla Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 spurte JM i dag og hun sa at det var modning. Har også hørt mange forklaringer, men uansett så er det bra! hehe
Chris&Alex♂♂ Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg har begynt med sånn nedpress selv. eller babyen har begynt med. hehe. men er det modning? er det bra da?? jeg er "bare" i uke 30. vil ikke at det skal modnes så han kommer ut snart nå men..=) eller kan man gå lenge for det?
Snart mamma -igjen! Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jordmoren min sier også det er modning, og den kan ta lang tid.
kajfla Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 nei det er jo ikke bra hvis man er før uke 37. Jeg snakket på vegne av meg selv som har 12 dager igjen til termin.
Lille Lu Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Dette har jeg også - men jeg har til dels hatt det hele svangerskapet, og trodd at det er bekkenløsning i skambeinet. Men nå i det siste har det blitt verre og det er akkurat som om babyen holder på å grave seg ut der nede, og etter å ha lest en del her inne tyder det jo på at dette er nedpress eller modning... Jeg er 29+5 nå så blir litt nervøs for for tidlig fødsel, men hadde en del av det i forrige svangerskap også, så håper det ikke betyr noe. (da fødte jeg for tidlig men det var pga svangerskapsforgiftning)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg og har hørt forskjellig om dette..men hvis det gjelder modning så tror jeg ikke det er så farlig om det starter tidlig.i mitt forrige sv.skap fikk jeg det nok minst like tidlig som nå..rundt uke 38 eller no sånt, men jeg var ikke moden i det minste ved termin i uke 40 for det...og jeg hadde masse stikkninger..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 uff skrivefeil,mener uke 28 ikke 38
juli-prins:) Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 hei,blei litt bekymret her jeg nå. Jeg har en masse stikninger nedover mot underlivet og er i uke 31. Hvor lenge kan denne modningen holde på før ting settes i gang?jeg trener veldig mye og har hørt at det kan forårsake tidlig fødsel, men hvis det er sånn at denne stikkingen ikke er noe bra så "tidlig" bør jeg kanskje trappe ned treningen?hmmm....?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå