Lillepusen-78 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 De siste dagene har jeg følt litt ubehag i magen, som om det er luft, mat og masse "greier" der... ;-) Føler at hele magen blir hard og tung. Spiser sunt, med linfrø, havregryn, biola, svisker, mye vann osv, men.... Føles nesten som kynnere noen ganger...Jeg er 24+4.... Flere som har samme problem?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har iallefall masse luft i magen om dagene. Skikkelig slitsomt. Har nettopp kuttet ut sukker og spiser en del fiber, lurer på om det kan være derfor. Prøver å drikke mye pga høyt fiberinntak, men jeg har ikke vært ordentlig på do på flere dager. Ubehagelig.
☆twinkle twinkle Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Sukk, jeg også har veldig mye luft ,det er vondt..noen dager er avføring stein hard og andre dager alt for løs...ser ingen sammenheng med det jeg spiser ennå.. Var inne en tur på sjekk for smerter i magen (det var luft) Og da sa overlegen at det hjalp å først massere magen fra høyre til venstre og rundt og rundt og så legge seg på høyre sider Det har fungert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå