dårlig ånde Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 8 måneder og lager leven heeele tiden. tiltagende cræppy mood siden 17. mai, vil ikke sove, vil ikke ligge på gulvet, vil ikke vil ikke... han er har vært helt utslitt i to dager men våkner hver time når han enedlig sovner. har to tenner allerede som han fikk da han var 4 måneder, har sett etter i munnen hans om det er noen kuler som kan tyde på fler på gang, men neida. kan han ha ørebetennelse selv om han ikke har feber? vondt i nakken? brukket en tå uten at jeg vet det?? hjelp hjelp
alvis Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Høres ut som du beskriver min 8 mnd gammle sønn. Jeg holder på bli sprø. Ingenting er bra. Ikke vil han ligge på gulvet, ikke vil han sitte på fangen. Suterer og griner og sover dårlig dag som natt. Vet ikke hva det er men slitsamt er det...for oss begge to!
dårlig ånde Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 guuuuuud ja. ingen tenner på vei hos dere heller?
alvis Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Nei, jeg har sjekket hver dag men ser ikke ut som det er noen på vei:(
dårlig ånde Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 da er det tydeligvis bare en fase. håper den går over snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå