Gå til innhold

Klestips for de i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lindex på KBS har 30% på alt av mammaklær. Sluttsalg, sto det, så kanskje de skal slutte med mammaklær der? Dumt siden det bare er den Lindex'en som har mammaavdeling. Uansett, jeg fant meg en finfin bukse til 349,- og er fornøyd med det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der på torsdag og da var det IKKE rabatt! - Og jeg handlet mye. Jaja, men virkelig synd, for de har klær som sitter bedre enn H&M....

Skrevet

Er det noen andre steder som har mammaklær? Sliter sånn med å finne meg en bukse. -Får kanskje ta en tur til kbs igjen, men fant lite siste jeg var der (sliter med å finne bukse til vanlig....)

Skrevet

Jeg tok runden i Trondheim igår på jakt etter bukse, men det var dårlige greier gitt. Var både på H&M på City Syd og City Lade, men de var veldig utplukket i størrelser (så kun etter bukse) så ingen som passet meg. På Polarn og Pyret hadde de en dongribukse, men den ble for kort i beina til meg.

Dumpet heldigvis innom Lindex på KBS og oppdaget salget og der hadde de en bukse igjen i min størrelse :-D Men det holder ikke med en bukse over fire måneder så jeg håper jeg finner noe mer...

Tips mottas gjerne!

Skrevet

Spurte forresten på Lindex om de skulle slutte med mammaklær og det skulle de..... Så en butikk mindre,,,

Skrevet

De selger mammaklær på ZIP ved siden av brudekjolebutikken ved Leutenhaven.

De har også et minimalt utvalg på bebito på solsiden (tror jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...