Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Bruker du D eller E cup i bh-størrelse? :-) Jeg er full C-up nå, men kunne tenkt meg å ta silikon når jeg er ferdig å amme :-) Kjempe fine bilder btw :-D
babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk. Jeg bruker E og F-cup, varierer etter hvilken butikk jeg kjøper Bhen:) Hvis du tror du vil føle deg mer fornøyd med silikon så synes jeg du skal gjøre d, men du får jo snakket med kirurg på konsultasjon, og han gir deg spm som får deg til å tenke grundig gjennom om du ønsker å gjennomføre det eller ikke.. Bare husk å velge en klinikk med godt ry og gode vilkår for det i ettetid:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Okei :-) Tusen takk for svar!! Jeg tenker også ta brystløft siden brystene helt klart ikke har hatt godt av verken graviditet eller amming :-/ Er mest for å føle meg bedre ja :-) Eller kanskje brystene ikke vil henge så mye når implatene settes inn? Du tok i Stavanger? Det er vell flere klinikker å velge mellom her i Norge ja? Og heldigvis er det ikke like ille med dårlige kirurger som i Usa f.eks, der omtrent alle kan operere på folk :-(
EierIkkeFantasi Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 måtte inn å se bildene dine =) knallfin vogn du har =)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Hvis brystene dine henger veldig, så vil dem ikke bare legge inn silikon.. Da må du ta brystløft også. Og det er helvetes dyrt!
babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 mhm. 45tusen koster d hvis du skal ha operasjon med byrtløft+silikonproteser... heftig pris! men garantert verdt det for den som ønsker operasjonen!=)
babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 jeg tok i stavanger ja... og jeg må innrømme at jeg angrer på valget, som ble colosseumklinikken! jeg er fornøyd med resultatet ja, men ikke med måten du blir tatt imot på ettertid... Man føler ikke man har så mye rett på noe der, og man får dårlig informasjon og egentlig... jeg ville heller valgt nobel clinic i oslo kunne jeg valgt om igjen.
babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 tusen takk:) elsker den vogna! var mamma og papi som kjøpte den i overraskelsegave til oss mens vi var på gran canaria...sendte mms, og så så jeg bare; den står jo på kjøkkenet hos mamma jo!! daaaym!!! Men, jeg kommer ikke til å busse rundt med den, så blir mye gåing på meg;) men hva gjør vel d?! bra trim!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Er det du som har en pupp som bare sklir rundt inni der? Har du akkurat tatt operasjonen da?
Mamsen86 Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Nobel er til å anbefalle i Oslo iallefall. Mange steder som ikke følger opp pasientene sine i ettertid og man får lite informasjon. Ville sjekket litt rundt! Jeg er veldig fornøyd med mine innlegg iallefall
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Å, jeg har tenkt så lenge at jeg skal ta operasjon, men vet ikke om jeg TØR! Er det ikke veldig skummelt, og vondt?? Hvor mye koster det ca om man ikke trenger brystløft, men bare implants? Og hvordan går det i en evnt. graviditet, kan jo hende vi skal ha fler Men det er kanskje ikke noe problem?
Mamsen86 Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Selvom dette var en tråd til Babygullz, så svarer jeg deg Matitt Skummelt er det iallefall ikke. Jeg var mer gira, og adrenalinet slo til skikkelig når jeg dro til klinikken den morgnen jeg skulle operere! De som jobber der har erfaring med at folk som kommer er veldig nervøse så man blir tatt veldig godt vare på. Men vondt? Vel. Selve operasjonen er jo ikke vond. Man er jo i en annen verden mens det foregår, for å si det sånn.. Men det _kan_ være veldig vondt i ettertid, men dette er helt forskjellig. Jeg hadde veldig vondt iallefall. Det første jeg gjorde når jeg våknet etter operasjonen var å kaste opp (og da bruker man myyyye brystmuskler!) pga narkosen, men kvalmen ga seg etter at jeg fikk noe medisiner for det. Meen "skaden" var jo allerede skjedd, hadde anstrengt musklene (opererte under musklene) waaay to much, så jeg sleit veldig den første uka med mye vondt, fungerte virkelig _ikke_ i hverdagen, klarte ikke å reise meg alene en gang. Mens omtrent alle andre jeg kjenner har hatt veldig lite vondt! Så det er helt forskjellig Og graviditet.. Vel, de råder jo til å vente. En venninne av meg tok nettopp brystløft fordi hun hadde silikon da hun ble gravid/ammet, og puppene hennes var et stykke nedenfor der dem "skal" være - men riktignok har hun veeeldig mye silikon også da.
babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Det er jeg som har en pupp som sklir rundt inni der ja:P men den blir bedre og bedre, heldigvis! så jeg satser på at den får "slått seg til ro" inni der snart, ellers må en ny operasjon til, og da må vi jo vente til etter jeg har født.. men d går bra, for d går på garantien uansett, så jeg må ikke betale noe mer...det er jo trossalt en groprosess som ikke har gått som den skal...Jeg er likevel veldig fornyød med utseendet på dem=) og det første jeg gjorde da jeg våknet fra operasjonen var å skrike: I'm ALIVE!! man er jo litt i ørska, og jeg hadde det ganske morro de neste dagene, samt blandet med litt vondter, feberfantasier og stønning og ynking:P kjentes ut som jeg hadde skamtrent brystmusklene:P
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Liker bloggen din så godt:) Gratulerer med nr 2 på vei!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kan ikke skjønne at man vil ha e/f cup jeg, ejg har naturlig g cup og hvis jeg hadde kunnet, hadde jeg glatt valgt en c cup. Akkurat passe.. Dessuten ser silkion falskt ut og langtidskomplikasjoner er det nok med. I tillegg er det vel max 10 år eller noe implantatene kan bli i kroppen, så man bør jo da spare til neste operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå