Masaili <3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Målte feberen til jenta mi nå og den første gangen fikk jeg 35,5. Prøvde en gang til og da fikk jeg 37,3. Prøvde enda en gang og da var det på 39,7... Hun har vannkopper og er kokende varm, så hun har feber, men skjønner jo ikke helt hvorfor det måler så feil!!! Kjøpte det for et par måneder siden på apoteket, så ikke er det gammelt heller...
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Øretermometer er jo ikke helt til å stole på, men hvis det viser så mye feil, så ville jeg tatt det med tilbake der jeg kjøpte det, og bedt om å fått et nytt et. I mellomtiden får du bruke et gammeldags termometer =)
Tia med 2 ♀ Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Har ho små øreganger for da sier dem at det er vanskelig å få rett avlesning. Men ellers høres det ut som det er litt gåent prøv det på deg og på mannen din eller andre og se gir det rare lesninger da og så hadde jeg klaget der det var kjøpt, siden det er såpass nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå