Gå til innhold

jeg har hormonforstyrrelse... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite svar på blodprøvene idag, og det viser seg at jeg har litt for mye testosteron... :((

Lurer litt på hva det vil si, noen med erfaring??

skal til GU neste uke... *deppe deppe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har PCOS, og har litt forhøyet testosteron:(

Det som er meg meg ihvertfall er at jeg ikke har EL.Men det er jo masse hjelp å få i dag,så fortvil ikke:)

Skrevet

Hei!

Dette kan bety at du har PCOS. Cyster på eggstokkene.

Symptomer: overvekt, økt hårvekst, økte testosoron verdier i blodet, manglende EL og uregelmessige sykluser. Lykke til

Skrevet

Joda, jeg vet at det er hjelp å få. Men så utrolig kjedelig å få klarhet at man faktisk har en hormonforstyrrelse... Men samtidig litt godt å få vite det også! :P

Men lurer på hva det kommer av, jeg er ihvertfall ikke overvektig... Veier bare 44 kg.

Skrevet

Man trenger ikke være overvektig for å ha PCOS. Er ikke overvektig jeg heller, aner ikke hva det kommer av, hater hele syndromet og alle problemene det skaper. men men, slike er det noen ganger. Vi får bare fortsette å prøve:)

Skrevet

Det ordner seg vel til slutt håper jeg!

Skrevet

Jeg har pcos og for meg holde det med en dobbel pergo-kur og der var jeg gravid... Nå som vi vil ha nr 2 ble det værre, gitt... Etter 5 pergo-urer (1 enkel, 3 doble og 1 trippel), 1 misslykket prøverørforsøk og nå har nettop hatt kunstig insamasjon er jeg passe lei og motløs... Satser på at testen viser gravid nå, altså...

Håper det går like greit for dere som det gjorde for meg førstegang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...